Meghan Markle și Regele Charles, zvonuri care sapă la soclul monarhiei din Marea Britanie

Meghan Markle și Regele Charles, zvonuri care sapă la soclul monarhiei din Marea BritanieMeghan și Harry. Sursa foto Youtube

Marea Britanie. Debutul lui Meghan Markle în materie de produse pentru casă, inclusiv gemuri pe măsură și dulciuri pentru câini, a atras atenția. Meghan ar vrea ca Regele Charles să susțină brandul ei de lifestyle American Riviera Orchard. O sursă a declarat pentru OK! Magazine's US edition că Ducesa este „în căutarea de sprijin oriunde îl poate obține”.

Apoi: „Prințesa Eugenie și Prințesa Beatrice sunt în fruntea listei ei, dar ea țintește și mai sus și i-ar plăcea ca Regele Charles să își dea ștampila de aprobare”.

Rivalitate între Meghan Markle și Regele Charles

Noua afacere a lui Meghan ar putea concura cu familia regală, care vinde articole similare pentru casă și cadouri. Fostul corespondent regal BBC Jennie Bond spune că rivalitatea pare lipsită de importanță la reședința Highgrove a regelui Charles, care vinde gemuri organice și miere.

Prinţul Harry

Regele Charles, Harry și Meghan. Sursa foto: Arhiva EVZ

Jennie a spus: „Refuz categoric să cred în sugestiile unei rivalități meschine între produsele lui Meghan și lansarea de noi produse de la proprietatea Highgrove”. Ea a adăugat: „Highgrove a dezvoltat produse noi de ani de zile. Produsele organice de la fermă și grădină au fost întotdeauna promovate, chiar dacă marketingul a devenit mai sofisticat”.

„Nu cred că Charles sau echipa sa de marketing ar înșela-o intenționat pe Meghan și echipa ei. De ce ar vrea Charles să înrăutățească lucrurile? Cred că este o prostie veche și sub nivelul lui.”

meghan markle

Meghan Markle. Sursa foto Youtube

O șocat cercurile regale

Experții spun că aventura cu dulceață artizanală a brandului de lifestyle American Riviera Orchard al lui Meghan Markle a șocat cercurile regale, dar cei din interior sunt ușurați. Fanii regali au salutat ultima aventură de afaceri a Ducesei de Sussex ca o pauză de la mult-așteptata carte în care „spune tot”.

Jurnalista australiană Emma Clifton, de la Women's Weekly, a sugerat că familia regală ar putea beneficia de pe urma acestei preocupări domestice. Ea a declarat: „Având în vedere cât de multă anticipare a existat pentru presupusa „poveste care spune tot” a lui Meghan, pivotul ei în zeiță domestică ar trebui să însemne cu siguranță că există câteva suspine de ușurare în jurul palatului... pentru moment”.

Strategia unică de branding a lui Meghan a fost discutată de expertul în PR al celebrităților Waylon Tate în Australian Women's Weekly.

Meghan Markle vrea să fie în centrul atenției

Tate a abordat problema: „Totul în acest nou brand, chiar dacă ea a fost destul de secretoasă în legătură cu el, este despre Meghan și numai Meghan. Chiar și Instagram-ul știe. Autorul este Meghan, nu Harry”. Acest lucru a marcat un punct de cotitură: „Sunt o femeie de afaceri inteligentă și savvy. Îmi prezint familia în termenii mei" – Meghan Markle, potrivit express.co.uk.