Întâiul meci câştigat de Naţionala României în Liga Naţiunilor a plasat postul Antena 1 în topul audiențelor. Victoria a fost a echipei României, care a înfrânt Finlanda cu un scor de 1-0. Totuși, câți oameni s-au uitat la meci?
Sâmbătă seara, 11 iunie 2022, s-a desfășurat meciul România - Finlanda, partida de fotbal fiind privită de peste 1,6 milioane de români, în fiecare minut.
Antena 1, în topul audiențelor, grație meciului România - Finlanda
Audiențele postului Antena 1 în intervalul de desfășurare a meciului au întrecut posturile Pro TV și Kanal D de trei ori, respectiv patru ori. În mediul urban, Antena 1 a numărat 820.000 de telespectatori, în timp ce Pro TV doar 310.000 de telespectatori.
Pe locurile trei și patru în topul audiențelor din seara de sămbătă, după ora 22:00, se situează posturile România TV și Antena 3, Kanal D fiind plasat pe locul cinci în clasamentul urban, cu un episod din serialul Strada Speranţei, urmat de Ochii din umbră.
Pe segmentul comercial, meciul disputat între România și Finlanda a înregistat cei mai mulți telespectatori, fiind vorba de cei din orașe, cu vârste între 21 și 54 de ani, adică 360.000 de telespectatori pentru Antena 1, respectiv 215.000 pentru Pro TV. Locul trei în acest segment de public este ocupat de Kanal D, cu 80.000 de telespectatori.
Audiențele posturilor TV sâmbătă, 11 iunie
La nivel național, meciul România - Finlanda a înregistrat audiențe record în intervalul orar 21:50 - 23:40. Ratingul reprezintă procentul de telespectatori care au privit postul TV, din totalul celor care dețin televizoare în România. Share-ul sau cota de piață reprezintă procentul telespectatorilor care au ales postul respectiv, din totalul telespectatorilor care au privit la TV în acel interval. Cum se prezintă situația?
1. Antena 1 - 1.635.000 persoane, 9,3 rating, 28,1 share 2. Pro TV - 639.000 persoane, 3,6 rating, 11,0 share 3. Kanal D - 403.000 persoane, 2,3 rating, 6,9 share 4. Romania - TV 367.000 persoane, 2,1 rating, 6,3 share 5. Antena 3 - 276.000 persoane, 1,6 rating, 4,7 share 6. Happy Channel - 194.000 persoane, 1,1 rating, 3,3 share 7. TVR 1 - 124.000 persoane, 0,7 rating, 2,1 share 8. Realitatea Plus - 113.000 persoane, 0,6 rating, 1,9 share 9. National TV - 107.000 persoane, 0,6 rating, 1,8 share 10. Antena Stars - 98.000 persoane, 0,6 rating, 1,7 share.
Cifre pe segmentul de telespectatori din mediul urban
1. Antena - 1 824.000 persoane, 8,7 rating, 26,7 share 2. Pro TV - 310.000 persoane, 3,3 rating, 10,1 share 3. Romania - TV 204.000 persoane, 2,1 rating, 6,6 share 4. Antena - 3 182.000 persoane, 1,9 rating, 5,9 share 5. Kanal D - 179.000 persoane, 1,9 rating, 5,8 share 6. Happy Channel - 125.000 persoane, 1,3 rating, 4,1 share 7. TVR 1 - 79.000 persoane, 0,8 rating, 2,6 share 8. Prima TV - 68.000 persoane, 0,7 rating, 2,2 share 9. Realitatea Plus - 63.000 persoane, 0,7 rating, 2,0 share 10. Antena Stars - 49.000 persoane, 0,5 rating, 1,6 share.
Cifre pe segmentul de telespectatori din mediul urban, public comercial 21 - 54 de ani
1 Antena 1 - 363.000 persoane, 7,7 rating, 28,5 share 2 Pro TV - 214.000 persoane, 4,5 rating, 16,8 share 3 Kanal D - 79.000 persoane, 1,7 rating, 6,2 share 4 TVR 1 - 46.000 persoane, 1,0 rating, 3,6 share 5 Prima TV - 30.000 persoane, 0,6 rating, 2,3 share 6 Romania TV - 29.000 persoane, 0,6 rating, 2,3 share 7 Antena 3 - 25.000 persoane, 0,5 rating, 1,9 share 8 Happy Channel - 24.000 persoane, 0,5 rating, 1,9 share 9 Film Cafe - 22.000 persoane, 0,5 rating, 1,7 share 10 Digi 24 - 20.000 persoane, 0,4 rating, 1,6 share, conform Paginademedia.ro.