Debutul emisiunii de divertisment a fost promițător, însă cel de-al doilea sezon a fost devastator. Audiențele au scăzut de la un episod la altul, iar vedeta care prezenta reality show-ul a rămas fără loc în grilă.
Reality Show-ul „Masked Singer”, prezentat de actorul Pavel Bartoș, a făcut furori în momentul în care a apărut. Cu toate acestea, șefii Pro TV au decis să înlăture această emisiune din grilă, după ce au constatat că cifrele s-au diminuat masiv.
Emisiunea a avut doar două sezoane. Prezentatorul emisiunii a fost celebrul Pavel Bartoș, care ocupă acest rol și pentru multe alte emisiuni din cadrul acestei televiziuni. În cadrul acestei emisiuni, jurații, denumiți retoric „detectivii”, aveau rolul de a descoperi cine sunt vedetele din spatele măștilor.
Show-ul era similar cu o altă emisiune cunoscută
Cei patru jurați denumiți „detectivi” aveau rolul de a descoperi cine este în spatele măștii sau costumului. Aceștia primeau adesea anumite informații despre personalitatea din spatele costumului, care îi ajutau sau îi puneau în dificultate.
Formatul emisiunii a fost extrem de popular, însă nu și original. O emisiune extrem de asemănătoare apărea pe micile ecrane deja de ani de zile, la Antena 1. Aceasta era prezentă în cadrul emisiunilor speciale de sfârșit de an, și era prezentată de celebrul Dan Negru.
Emisiunea de pe ProTV a debutat la data de 11 septembrie 2020, la stația postului din Pache Protopopescu. Deși era extrem de similar cu show-ul de pe canalul concurent de televiziune, șefii canalului au menționat faptul că acesta este inspirat după emisiunea sud-coreeană „King of Mask Singer”.
Audiențele au fost devastatoare pentru emisiune
Debutul emisiunii de divertisment a fost promițător, însă cel de-al doilea sezon a fost devastator. Audiențele au scăzut de la un episod la altul, iar în final, proprietarii postului de televiziune au decis să retragă show-ul de pe grilă.
Cele două sezoane au avut doar 21 de episoade, în care au fost „demascate” 30 de vedete. După cum se pare, cele 21 de episoade au fost suficiente ca telespectatorii să ajungă să îndrăgească emisiunea și apoi să se plictisească se ea, și să ia decizia să schimbe canalul când începe, potrivit Cancan.