Compania de telefonie mobilă a realizat o cifră de afaceri de 273,1 milioane de euro, în scădere cu 2,1% comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut.
Grupul Orange a realizat, în perioada iulie-septembrie 2020, o cifră de afaceri de 273,1 milioane euro, în scădere cu 2,1% comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, ca urmare a vânzărilor moderate înregistrate în contextul crizei COVID-19, scădere pronunţată mai ales în ceea ce priveşte vânzările de echipamente, se arată în comunicatul companiei.
Reţeaua TV şi servicii mobile
La 30 septembrie 2020, Orange România oferea servicii mobile, fixe şi TV pentru 10.613.176 de clienţi, menţinându-se la nivelul T3 2019. Serviciul de televiziune prin cablu şi satelit, Orange Home TV, număra la finalul lunii septembrie 519.869 clienţi, în uşoară scădere faţă de T3 2019, iar serviciile fixe în bandă largă aveau 377.272 de clienţi, în creştere cu 13% faţă de aceeaşi perioadă din 2019.
Dezvoltarea reţelei Orange a continuat şi în perioada iulie - septembrie 2020, când 1.297 de noi localităţi au primit acces la conectivitate 4G+, pentru un număr de peste 845.000 de locuitori. Astfel, la finalul lunii septembrie, 63,84% din populaţia ţării avea acces la viteze 4G+. Reţeaua 4G, la finalul celui de-al treilea trimestru, acoperea 98.99% din populaţia ţării şi 100% din cea urbană.
În contextul crizei sanitare şi al creşterii nevoii utilizatorilor de a fi conectaţi online, consumul de date mobile a avut o creştere de 37% în T3 2020 comparativ cu T3 2019, se menţionează în comunicat.
Unde este disponibil 5G
În august 2020, Orange a anunţat acoperire 100% 5G pentru Bucureşti, această reţea fiind astfel disponibilă şi în alte 14 oraşe: Bragadiru, Braşov, Chitila, Cluj-Napoca, Constanţa, Iaşi, Măgurele, Otopeni, Ovidiu, Pantelimon, Popeşti-Leordeni, Predeal, Timişoara şi Voluntari. De asemenea, în trimestrul 3 al acestui an a continuat extinderea reţelei proprii de fibră optică, disponibilă la nivel naţional în 178 localităţi.
Reprezentanţii companiei subliniază că digitalizarea accelerată a companiilor din perioada pandemiei şi nevoia crescută de soluţii IT a influenţat şi sectorul B2B. Veniturile pentru produsele IT&C oferite de Orange Business Services au crescut cu 21% în comparaţie cu T3 2019, iar interesul mult mai mare pentru securitate cibernetică, în contextul mutării activităţii angajaţilor în online, a dus la o creştere de aproape 26% pentru soluţia Business Internet Security.
O creştere importantă s-a regăsit la operaţiuni financiare Orange Money
Pe de altă parte, numărul clienţilor care au ales pentru operaţiuni financiare Orange Money a continuat să crească, cu 60% în T3 2020 comparativ cu T3 2019, ajungând la 245.000 de utilizatori. După numărul record de 1 milion de tranzacţii atins în trimestrul anterior, tranzacţiile Orange Money au ajuns la un nou prag de 1,3 milioane în T3 2020. De asemenea, s-a dublat numărul de tranzacţii cu cardurile de debit Orange Money, la peste 500.000.
Numărul clienţilor care utilizează aplicaţia My Orange a crescut cu peste 20% faţă de trimestrul anterior
Deşi traversăm o perioadă de criză, cu multiple incertitudini, în al treilea trimestru al acestui an vedem o uşoară revenire a consumului. Comportamentele digitale nou formate în rândul clienţilor devin obişnuinţe şi sunt pe un trend ascendent. Orange Money a atins un nou prag de 1,3 milioane de tranzacţii, semn că oamenii se îndreaptă din ce în ce mai mult spre aplicaţii mobile pentru servicii financiare. De asemenea, vedem o continuă creştere, de la începutul pandemiei, pe segmentul de business, în contextul în care companiile au nevoie de soluţii diverse de IT&C. Al treilea trimestru din acest an a însemnat pentru Orange paşi mari făcuţi în direcţia dezvoltării de produse şi servicii din universul digital şi 5G. Prin acoperirea 100% 5G a centrului economic al României, Bucureşti, punem bazele pentru o infrastructură telecom care va susţine viitorul economiei digitale şi va revoluţiona importante sectoare de business precum cele destinate oraşelor inteligente, sănătate, media ori automotive, a declarat Liudmila Climoc, CEO Orange România, potrivit Agerpres.