Lidl își schimbă strategia de comerț. Produsele de carne vor fi înlocuite la raft: „Cred că tânăra generație va fi fericită”

Lidl România. Sursa: Dreamstime.com

Rețeaua de supermarketuri Lidl își schimbă strategia de vânzări. Reprezentanții Lidl anunță că au în vedere generația tânără de clienți, așa că o mare parte din cele mai dorite produse vor dispărea, pur și simplu, de pe rafturi.

Rețeaua de retail Lidl intenționează să-și modifice radical oferta de la raft, în cadrul unei noi strategii de vânzări. Astfel, conform oficialilor companiei, va fi redusă foarte mult proporția produselor de origine animală scoase la raft. Acestea vor fi înlocuite, în timp cu o altă gamă de produse alimentare, de origine vegetariană sau vegane.

„Puteți vedea tot mai multe produse vegetariene și vegane pe rafturile supermarketurilor și magazinelor cu discount. Gama de alimente fără carne sau alte produse de origine animală este acum imensă – de la alternative la lapte la înlocuitori de carne și la produse de igienă”, a trasmis publicația germany.detailzero.com, care citează un oficial al companiei Lidl.

Christoph Graf, un oficial al companiei care administrează rețelele de magazine, a declarat pentru Lebensmittelzeitung în cadrul evenimentului „Săptămâna Verde” că nu există alternativă, deoarece nu există o a doua planetă. În opinia sa, oamenii trebuie să-și adapteze dieta alimentară în funcție de resursele planetei.

Oamenii trebuie să se hrănească luând în calcul „limitele noastre planetare” și resursele pământului care sunt suficiente pentru zece miliarde de oameni. Prin urmare, conținutul de carne trebuie redus semnificativ și, pec ale de consecință, va fi redusă și gama de produse de origine animală scoase la vânzare, la raft, în magazinele rețelei Lidl.

Lidl se adresează tinerei generații

Din perspectiva oficialului companiei germane, acest lucru ar putea constitui chiar un avantaj competitiv pentru Lidl.

„Cred că tânăra generație va fi fericită dacă ne ocupăm de subiect. Deși nu ne putem aștepta imediat la o creștere a vânzărilor, clienții ar putea, totuși, să perceapă gama modificată ca pe o trăsătură de diferențiere”, a spus Graf.

În acest context, compania va crește proporția de produse de proteine vegetale din gama discounterului. Potrivit lui Graf, Lidl plănuiește săptămâni tematice speciale pentru a aduce la cunoștința consumatorilor noua strategie. Cu toate acestea, susțin reprezentanții Lidl, nu se dorește o schimbare a dietei clienților ci motivarea acestora pentru a alege proteinele vegetale. Potrivit lui Graf, discounterul dorește să-și motiveze concurența pentru trecerea la produse vegetale

„Scopul nostru nu este doar să facem Lidl să arate pozitiv pentru clienți, vrem să schimbăm ceva. Uneori, când suntem singuri, este complicat”, a spus Graf, conform adevarul.ro.