Lanțul de fast-food care a înlocuit McDonald’s în Rusia a vândut burgeri plini de mucegai

Lanțul de fast-food care a înlocuit McDonald’s în Rusia a vândut burgeri plini de mucegai Sursă foto: Arhiva EvZ

Un lanț de restaurante din Rusia, care a înlocuit McDonald’s când s-a închis din cauza războiului din Ucraina, a fost surprins vânzând burgeri mucegăiți clienților.

Mucegaiul din burgeri

Vkusno & Tochka – Tasty and That’s It– s-au deschis la Moscova luna trecută. Dar deschiderea sa nu a fost cea mai lină, deoarece unii clienți s-au plâns de mucegai pe chiflele lor pentru burgeri, în timp ce alții au descoperit că sosurile de brânză sunt învechite.

Politicianul și celebritatea rusă Ksenia Sobchak a spus pe canalul său Telegram: „Vkusno i Tochka vinde burgeri mucegăiți. Se pare că nu prea respectă standardele McDonald’s, cel puțin în ceea ce privește controlul calității produselor. Astăzi au fost înregistrate cel puțin trei cazuri de burgeri cu chifle mucegăite vândute clienților.”

Mai multe persoane au împărtășit imagini zguduitoare cu alimente pe jumătate mâncate sau cu mucegai care crește pe chifle. În ciuda mărturiilor a zeci de clienți nemulțumiți, alții s-au întors împotriva lor și au susținut că totul a fost doar o „știre falsă”, deoarece semințele neîncrederii continuă să crească în țară.

Ne puteți urmări și pe Google News

Unul a răspuns: „Ce te face să crezi că aceasta nu este o fotografie falsă? Ce te face să crezi că asta nu s-ar fi putut întâmpla înainte?” Restaurantul a vândut 120.000 de burgeri în ziua deschiderii, după ce gigantul american s-a retras din țară din cauza acțiunilor sale în Ucraina. Arcurile aurii emblematice au fost dărâmate de pe vitrinele magazinelor în mai multe locații din și în jurul Moscovei, după mai bine de trei decenii de funcționare în Rusia.

Se pare că noul lanț a avut o zi record după ce 50 de restaurante s-au deschis în Moscova și în împrejurimi, când mulțimile au fost fotografiate la coadă pentru o primă degustare a ofertelor sale. Vkusno & Tochka are o nouă siglă, o schemă de culori și un ambalaj, fără toate mărcile McDonald's, deoarece noua companie a pierdut dreptul la mărcile comerciale și proprietatea intelectuală a grupului din SUA.

Redeschiderea tuturor restaurantelor

Directorul executiv, Oleg Paroev, spunea atunci: „În prima zi am vândut aproape 120.000 de burgeri. Nu am văzut niciodată o astfel de cifră de afaceri în tot timpul în care McDonald’s exista în Rusia”. La acea vreme, Paroev a spus că firma era „hotărâtă” să mențină calitatea produsului.

Paroev a mai adăugat că toate cele 850 de foste restaurante McDonald’s din Rusia vor fi deschise până în septembrie sub un nume nou, potrivit Mirror.co.uk.