Kristen Stewart miroase a iarbă

Kristen Stewart miroase a iarbă

Protagonista seriei de filme "Amurg" nu foloseşte parfum pentru că pielea ei are aromă de iarbă proaspăt tăiată.

Dacă vedetele de la Hollywood se întrec în parfumuri de lux şi ţinute de firmă, tânăra Kristen Stewart adoptă un look cu mult mai natural. "Poate că de asta este atât de îndrăgostit Robert Pattinson (iubitul şi colegul ei de platou) de ea", remarcă site-ul hollywoodlife.com.

Arthur Cohn, producătorul filmelor realizate după cărţile de succes ale scriitoarei Stephenie Meyer, a vorbit, într-un interviu pentru o publicaţie germană, despre mirosul plăcut al actriţei. Cei de la entertainmentwise.com se întreabă deja dacă actriţa nu va lansa un parfum asemănător celui descris de Cohn.

Ideea este deja luată, însă. O echipă de cercetători australieni a conceput un astfel de parfum, iar numele lui este Serenascent. Potrivit unui studiu, acesta îi face pe oameni să se simtă mai fericiţi şi mai relaxaţi şi ar putea preveni declinul mintal la bătrâneţe. Mirosul de iarbă proaspăt tăiată ar acţiona asupra memoriei oamenilor şi asupra emoţiilor.

Cariera actriţei Kristen Stewart, de doar 21 de ani, a explodat în momentul în care a apărut pentru prima dată în rolul Bellei Swan, o adolescentă care este atrasă într-o lume periculoasă şi întunecată a vampirilor. Tot datorită filmelor detestate de critici, dar cu o priză impresionantă la public, tânăra vedetă şi-a găsit şi marea dragoste.

Rochie de mireasă surpriză

Ea şi Robert Pattinson au recunoscut încă de anul trecut că formează un cuplu şi în afara studioului. În film, Bella şi Edward vor ajunge, în luna noiembrie a acestui an, în faţa altarului. "Zori de zi: Partea I" va avea premiera pe 18 noiembrie 2011 în Statele Unite. În această peliculă, Kristen va sta îmbrăcată în rochie albă în faţa iubitului ei.

Rochia din film, însă, nu este chiar visul oricărei fete, din câte povesteşte ea. Deşi Kristen a recunoscut că designul Carolinei Herrera este unul foarte "drăguţ", ea s-a plâns de cât de strâmtă era rochia pe ea. În plus, filmările au fost o adevărată aventură. "De fiecare dată când strigau «Tăiaţi!», cineva mă ataca cu o pelerină asemănătoare cu cele ale clanului Volturi", a povestit ea în cadrul unui interviu la festivalul Comic-Con.

Producătorii se temeau ca rochia să nu fie fotografiată de paparazzi, aşa că au luat toate măsurile necesare pentru a păstra secretul designului. Din această cauză, Kristen a avut destul de puţine şanse să se simtă confortabil în "ziua nunţii".

Albă ca Zăpada în armură

Stewart nu are parte de confort nici în viitorul rol, cel din filmul "Albă ca Zăpada" ("Snow White and the Huntsman"). Lungmetrajul regizat de Rupert Sanders, o variantă atipică a celebrei poveşti, va ajunge în cinematografele din Statele Unite în vara anului viitor.

Primele fotografii promoţionale cu actorii, Kristen Stewart (Albă ca Zăpada), Charlize Theron (Regina cea rea), Chris Hemsworth (vănătorul), Sam Claflin (prinţul), au fost făcute publice de curând. Filmul va fi cu mult mai întunecat decât se aşteaptă publicul şi, ca noutate faţă de povestea originală culeasă de Fraţii Grimm, piticii nu vor fi şapte, ci opt.

Albă ca Zăpada se îndepărtează, în acestă producţie, de imaginea clasică a eroinei din poveşti. În primele imagini, Kristen Stewart este îmbrăcată în armură şi ţine în mâini o sabie şi un scut. Cu antrenamentul militar făcut de vânător, această Albă ca Zăpada modernă, interpretată de eroina din "Amurg", îi va da mari bătăi de cap reginei. "Rochia de mireasă era strâmtă, dar drăguţă. Era foarte greu s-o ţii ascunsă de presă. Trebuia să port mereu o pelerină peste ea.“ KRISTEN STEWART, actriţă

CIFRE

O franciză de aproape 1,8 miliarde de dolari

"Saga Amurg" a devenit în cei trei ani de la apariţie, un succes pe care nimeni nu l-ar fi bănuit. Cărţile se vindeau destul de bine, însă şi aşa, sutele de milioane câştigate de cele trei pelicule, până acum sunt o cifră surprinzătoare. Primul film, lansat în noiembrie 2008, a încasat 192 de milioane de dolari în Statele Unite şi un total de 392,6 milioane în lumea întreagă, de aproape 10 ori mai mul decât bugetul filmului – 37 de milioane de dolari. Al doilea film, "Lună nouă", a avut parte de un succes şi mai mare la box-office. Cu un buget de 50 de milioane de dolari, filmul a câştigat 709 milioane în toată lumea. Cea de-a treia peliculă "Eclipsa", cu premiera în iunie 2010, a avut parte de cel mai mare buget – 68 de milioane de dolari – şi a câştigat 698 de milioane. <iframe width="560" height="349" src="http://www.youtube.com/embed/hQ2Sq0wJrjo" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Ne puteți urmări și pe Google News