Investiţii masive la Imperiul Leilor! Pe ce au dat banii vedetele PRO TV? Concurenții care au dat lovitura

Sursa foto: Razvan ValcaneantuEVZ

Investiţii masive miercuri seara la Imperiul Leilor. Vedetele de la PRO TV au ales cele mai tari afaceri şi au pus la bătaie zeci de mii de euro. Filip Baschir a venit în cadrul emisiunii pentru a obține suma de 50.000 de euro, în schimbul cedării a 20% din afacerea sa socială, prin care dorește să împădurească zone din România. Vrea să facă acest lucru prin intermediul unui sistem de comercializare de brățări făcute manual, de către persoane aflate în zone defavorizate.

Audiența principală a emisiunii „Imperiul Leilor” a fost formată din public cu vârste între 21 și 54 de ani, iar ideile de afaceri ale antreprenorilor veniți din toată țara au fost prezentate în fața unor investitori de succes: Dan Șucu, Cristina Bâtlan, Dr. Wargha Enayati, Sebastian Dobrincu și Dragoș Petrescu.

Leii au investit nu mai puțin de 275.000 de euro în cele mai viabile idei de afaceri

Filip Baschir a venit în cadrul emisiunii pentru a obține suma de 50.000 de euro, în schimbul cedării a 20% din afacerea sa socială prin care dorește să împădurească zone din România, prin intermediul unui sistem de comercializare a unor brățări făcute manual, de persoane aflate în zone defavorizate. Fiecare brățară confecționată, vândută ulterior semnifică un copac plantat.

Sursa: EVZ

Din dorința de a ajuta afacerea lui Filip Baschir, Leii au decis să achiziționeze brățări în valoare de 50.000 de euro, dar au refuzat colaborarea cu acesta.

Afacere care ajută PFA-urile să evite drumurile la ghișeele statului

Annemarie Fabian și Alexandru Anghel au venit în emisiunea „Imperiul Leilor” pentru a propune o idee de afacere care să eficientizeze procesul de obținere a diverselor documente de la stat, de către persoanele fizice autorizate.

Aceștia au dezvoltat o aplicație inovatoare, fiind prima platformă de management digital a unui PFA ce se ocupă cu facturi, contabilitate sau depunere de declarații. Pentru acest proiect, concurenții emisiunii au cerut o finanțare în valoare de 175.000 de euro, în schimbul cedării unui procent de 25% din afacere.

Sebastian Dobrincu și Dan Șucu sunt cei doi Lei care au acceptat schimbul, finanțând ideea inovatoare de afacere a concurenților.

Sugar Couture, brand 100% românesc

Andreea David și David Pasztor au venit cu o idee de afacere ce implică o marcă de haine românească, iar pasiunea și creativitatea de care au dat dovadă i-a făcut pe Cristina Bâtlan și Sebastian Dobrincu să accepte finanțarea de 90.000 de euro, contra unui procent de 30% din acțiunile firmei.

Sursa: EVZ

Săptămâna viitoare urmează alte idei de afaceri care prezintă potențial în mediul de afaceri din România, telespectatorii fiind invitați nu doar să vizioneze show-ul de la PRO TV, dar și să-și dezvolte spiritul antreprenorial, prin cunoștințe în domeniu și sfaturi de la cei mai buni.