Hotelurile din Sunny Beach sunt unele dintre cele preferate de turiștii români atunci când vine vorba despre vacanța de vară. Cei care au fost acolo, însă, avertizează asupra unor inconveniențe. Spre exemplu Melia Sunny Beach este unul dintre hotelurile all inclusive, a primit și recenzii negative. ”Am citit recenziile minunate despre acest hotel și a trebuit să verific dacă este același în care am stat 7 zile. Personalul de la recepție a fost nepoliticos.
Nu au fost de ajutor și au fost dezinteresați când li s-au cerut informații/sfaturi. Hotelul este imens. Camerele sunt vechi, lenjeria de pat și prosoapele sunt vechi și subțiri. Cearceaful și husa noastră de pilota aveau găuri în ele. Mâncarea a fost bună, bogată, variată și caldă. A fost o provocare să găsești o masă. Hotelul este format din 3 blocuri A,B,C toaletele, în toate zonele de recepție par curate, dar miros foarte urât.
Turiștii atrag atenția asupra mâncării
Obținerea unui șezlong a fost o provocare. Aveam o cameră în partea din spate a hotelului, era insuportabil de zgomotoasă din cauza hotelului alăturat unde cânta muzica asurzitoare până târziu. Suntem norocoși să călătorim mult și ne-am cazat în mai multe hoteluri Melia. Acest hotel a fost sub standardul mărcilor Melia”, a concluzionat un turist.
Următorul pe listă este HI Hotels Imperial Resort. Un alt hotel destul de bine cotat, dar nu de către toată lumea. ”Mâncarea a fost dezgustătoare... nu am putut ajunge la aparatul de cafea.
Dar când s-a întâmplat acest lucru toate ceștile dispăruseră și a trebuit să folosim pahare subțiri de plastic, mâncarea era și ea rece. Piscina era foarte rece chiar dacă era menită să fie încălzită. Camera era OK, dar nu era sigură pentru un copil curios de 3 ani.
”Am fost tratați ca cetățeni de mâna a doua
Nu am fost niciodată atât de încântat să merg acasă”, a explicat un turist. Hotelul Helena Park este o altă locație pe care turiștii o preferă. Cu toate acestea, nici acesta nu este perfect. ”Aceasta a fost a treia noastră vizită în acest hotel, dar va fi ultima noastră.
Hotelul era practic gol, iar mâncarea era aproape întotdeauna rece și de proastă calitate. Majoritatea personalului nu a putut înțelege ce întrebam nici în restaurante sau baruri. Au avut loc două evenimente cât am fost noi acolo și ne-au restricționat accesul . Am fost tratați ca cetățeni de mâna a doua”, a explicat un alt turist.