Evenimentul Zilei > Social > Gucci și Adidas vând o umbrelă la prețul de 1.300 de dolari fără să fie impermeabilă
Gucci și Adidas vând o umbrelă la prețul de 1.300 de dolari fără să fie impermeabilă

Gucci și Adidas vând o umbrelă la prețul de 1.300 de dolari fără să fie impermeabilă

Unul dintre articolele despre care se vorbește cel mai mult în viitoarea colaborare Adidas x Gucci este o umbrelă de 1.290 USD care nici măcar nu este impermeabilă.

Umbrela care nu te protejează

„Vă rugăm să rețineți că acest articol nu este impermeabil și este destinat protecției solare sau utilizării decorative”, conform detaliilor produsului de pe site-ul său. Având un mâner în formă de G și un design imprimat care combină siglele ambelor mărci, „umbrela de soare” a stârnit dezbateri ample pe rețelele sociale din China, de când fotografiile cu ea au apărut online. Colecția Adidas x Gucci este de așteptat să fie lansată pe 7 iunie.

Mulți utilizatori au fost îngroziți de faptul că articolul – care se vinde la un preț și mai mare de 11.100 de yuani (1.600 USD) în China – nu era funcțional, în ciuda prețului ridicat. Pe platforma de tip Twitter, Weibo, hashtag-ul „Colaborarea de 11.100 de yuani nu este rezistentă la apă” a atras peste 140 de milioane de vizualizări în această săptămână.

„Atâta timp cât sunt sărac, ei nu vor putea să mă păcălească să plătesc pentru asta”, a comentat un utilizator Weibo. Un reprezentant al serviciului pentru clienți Gucci a declarat revistei Beijing Caijing că articolul „nu este recomandat pentru utilizare ca umbrelă de zi cu zi”. Are „valoare de colecție și este potrivită pentru utilizare ca accesoriu de zi cu zi”, a adăugat reprezentantul potrivit Business Insider.

Există o cerere pentru produse de lux în China, care este pe cale să devină cea mai mare piață de lux din lume până în 2025, potrivit cercetării companiei Bain & Company. Gucci și Adidas nu au răspuns imediat solicitării de comentarii a Insider.