Factorii care duc la pierderea semnalului la telefon. Soluțiile specialiștilor

Factorii care duc la pierderea semnalului la telefon. Soluțiile specialiștilorTelefon. Sursa foto: Dreamstime

Specialiștii în telecomunicații au explicat de ce abonații pierd foarte des semnalul la telefon. Ei au oferit și o serie de sfaturi pentru cei care se confruntă cu această problemă.

Abonații companiilor de telefonie pierd adesea semnalul la telefon, iar specialiștii în telecomunicații au venit cu explicații. Acest lucru se poate întâmpla atât în diverse clădiri și spații aglomerate, cât și în propria casă, dar există soluții.

Semnalul telefonului este indicat prin liniile verticale afișate în partea de sus a device-ului. Atunci când scade numărul liniilor de la semnal, conversațiile la telefon sunt din ce în ce mai slabe. Telefoanele comunică prin intermediul undelor radio care utilizează banda UHF-Ultra High Frequency. Această bandă variază de la 700 la 2.600 MGz.

De ce se pierde semnalul

Semnalul GSM depinde de curbura pământului. Semnalul poate să călătorească pe o distanță de 70 de kilometri față de emițător, dar nu mereu se întâmplă asta. Dacă te confrunți des cu această problemă, specialiștii îți recomandă să mergi la un GSM.

Și factorii meteorologici se numără printre principalele motive care scad calitatea semnalului. Atunci când plouă, semnalul este foarte slab. Ceața sau norii sunt alte fenomene care ar putea afecta semnalul. Și picăturile de apă pot fi responsabile pentru această problemă.

Antenele și echipamentele de transmisie pot fi deteriorate din cauza încărcării uriașe a unui fulger, care poate provoca interferențe electrice. Vântul poate deteriora turnurile de semnal și liniile electrice. Și construcțiile pot afecta semnalul telefonului.

Cum să ai un semnal mai bun la telefon

Reprezentații rețelelor mobile au explicat că cei care au un semnal slab pot să repornească telefonul și să scoată husa de telefon. O altă soluție este să mergi la geam atunci când vorbești la telefon. Cea mai eficientă soluție este alegerea manuală a rețelei, mai ales dacă ești în străinătate. Trebuie doar să intri în setările telefonului și să alegi Rețele Mobile sau Operatori de rețea, potrivit Playtech.

Amintim că abonații pot suna la 112, dacă au o urgență, și fără să aibă semnal.

Ne puteți urmări și pe Google News