Dispariția fostei jurnaliste a adus multă durere. Cei care au iubit-o își arată cu degetul spre oamenii care nu respectă regulile de circulație în trafic. O prietenă scrie că ”Oana a murit din cauza unui derbedeu” și afirmă că și CNADNR poartă o parte din vină pentru această tragedie.

”Țara în care seria Fast and Furious e considerată o capodoperă. Cea în care o vedetă de televiziune omoară trei oameni și se crede îndreptățită să fie în continuare pe ecran. Când pleci la drum te bazezi pe noroc, poate azi nu dă peste tine un idiot cu carnet luat pe bani.

Din păcate Oana n-a avut noroc. Ar fi trebuit să o cunoașteți ca să-mi înțelegeți supărarea. Da, accidente se întâmplă în fiecare zi. Poate că azi avem noroc. Mâine mai vedem. Fiindcă așa ne-am învățat: ne revoltăm când se întâmplă, dar nu schimbăm nimic”, spune un alt prieten de-al Oanei.

”Azi mi-e  ‎dor‬ de ține, iubită mea prietenă… Și mi-e dor să vorbim agitat, una peste altă, mult și tare, în adâncul nopților de pe Bodesti, până ne băț vecinii în țeava… Sau să împingem Matizul burdușit cu haine de dus la părinți pentru că l-am uitat cu luminile pornite și a murit bateria…Și preferăm să te văd la TV la ‪‎povestiri‬ ținându-te tare să nu plângi în față camerei, decât să citesc prin ziare în câte bucăți ți-a frânt unul viață pe DN1… Copil frumos, care ieri share-uiai ‪frumosul‬ iar azi share-uim noi doar ‪‎amintirea‬ lui… ‪‎loveU‬, Oana Gabriela Dicu. RIP ”, scrie o prietenă pe peretele de facebook al tinerei.

În comentarii, oamenii afirmă că autoritățile care administrează drumul (CNADNR) ar fi trebuit să monteze un parapet pe axul șoselei, astfel, viața fetei ar fi fost salvată.

Totodată, și publicația online 4Tuning.ro arată că infrastructura este un factor extrem de important care se face vinovat de dispariția timpurie a femeii în vârstă de 35 de ani. În articolul postat scrie că bordura montată a făcut diferența dintre viață și moarte.

Publicația atrage atenția asupra infrastructurii precare din România și speră că autoritățile vor cerceta prezența bordurii de pe DN1 care a dus la producerea acestui accident.

Firul evenimentelor, aşa cum reiese din informaţiile culese de noi la locul accidentului, neconfirmate încă de Poliţie, arată cum Loganul, condus de un tânăr de aproximativ 30 de ani, venea dinspre Ploieşti cu viteză, pe banda a doua, în condiţiile unui carosabil umed. Şoferul a pierdut controlul maşinii şi a acroşat separatorul de beton dintre cele două sensuri de mers ale Şoselei Bucureşti – Ploieşti. Astfel, a intrat din plin într-un Ford condus de o femeie de 35 de ani, care mergea pe banda a 3a pe contrasens.

În urma impactului, femeia a murit strivită în autoturism, făcut zob. Nici după mai bine de trei sferturi de oră de la accident, cât am stat acolo, echipajul de la descarcerare nu reuşise să o scoată dintre fiarele contorsionate ale maşinii.

Un copil, din informaţiile noastre o fetiţă de 4 ani, a rămas fără mamă.
Impactul a fost atât de puternic, încât Loganul s-a răsturnat, plonjand pe banda 1 de pe contrasens, în timp ce motorul maşinii a ajuns tocmai pe banda 1 a celuilalt sens de mers, iar o roată a spart pur şi simplu gardul de protecţie, aşa cum se vede şi din forografiile surprinse de noi.

Bucăţi din autoturism au sărit inclusiv peste pod. Totuşi, şoferul Loganului a reuşit să iasă din maşină şi a stat pe propriile picioare, ne-au spus oamenii de la faţa locului, iar apoi a fost trasportat la spital.

Iată ce ne scrie un cititor EVZ, martor la accident, într-un comentariu postat la articolul de aseară: “Am fost la trei maşini în spatele Loganului…..făcea slalom cu viteză mare printre maşini…până a intrat în balans, apoi a lovit bordura dintre sensuri…a sărit câţiva metri în sus şi a intrat fix pe partea şoferului în Ford. Femeia din Ford a fost aproape decapitată”.

Tragedia s-a produs în jurul orei 19.30. În accident a mai fost acroşat un Logan alb, însă a suferit daune mici.

Pe Şoseaua Bucureşti – Ploieşti au loc frecvent accidente grave, din cauză că şoferii conduc neregulamentar, dar sunt mai frecvente în zona unde lipsesc separatoarele de sens potrivite, cum e bucata de drum de la intrarea în Bucureşti până la pasajul Băneasa, unde sensurile de mers sunt separate doar de o bucată joasă de beton, cu muchii ascuţite, foarte periculoase pentru cei care le ating.

În ciuda atâtor accidente, lipsesc radare fixe montate pe stâlpi, iar zona nu este monitorizată video, aşa că zilnic întâlnim şoferi agresivi, care conduc şi cu viteze de peste 130 km la oră, mai ales în zona Aeroportului Otopeni, unde se ştie că radarele nu funcţionează, punându-se în pericol viaţa celorlalţi participanţi la trafic.

Te-ar putea interesa și: