Dubrovnik, o stațiune cu peisaje de vis. Ce vă așteaptă la hotelurile din zonă.

Sursa foto: Dreamstime

Dubrovnik este o stațiune perefarată de turiștii care vor peisaje spectaculoase. Cu toate acestea chiar și hotelurile de 4-5 stele nu sunt pe placul tuturor. Cel mai bine cotat hotel din această stațiune este Rixos Premium Dubrovnik. Deși majoritatea turiștilor au fost mulțumiți, iată că există și cazuri mai puțin fericite. Spre exemplu, acest turist care se plânge de serviciile hoteliere. Îi dau 2 din 5 pentru următoarele: majoritatea personalului nu este foarte prietenos și cooperant.

Zona de înot a hotelului este prea aglomerată și nu puteți obține ușor un șezlong adecvat. Serviciul la restaurantul cu fructe de mare este un dezastru. Micul dejun are o selecție excelentă, dar din nou serviciul este un coșmar.

O stațiune cu servicii ”de coșmar”

Doamna care poartă cămașa roz la stația de omletă nu înțelege ce înseamnă ospitalitatea! Practic, este un hotel grozav, administrat de persoane fără calificare”, a spus turistul. Un alt hotel în top este Hotel Bellevue Dubrovnik. Doar că nici aici lucrurile nu sunt roz. ”Am intrat de la cină și în fața patului nostru era un gândac mare.

Am sunat imediat la recepție pentru ca ei să poată vedea ei înșiși insecta. Nu a venit nimeni. A doua zi managerul a spus că a verificat camera. Ne-a acuzat că am inventat faptul că am văzut un gândac viu în camera noastră. Mi-aș fi dorit să fi făcut o poză cu insecta, în loc să plătim peste 400 de dolari pe noapte și să fim, practic, numiți mincinoși de managerul acestui hotel din Dubrovnik”, a scris un turist.

Când îi vom ajunge din urmă pe croați? Sursa foto: pixabay

”La cină nici apa de la robinet nu era disponibilă”

O altă locație preferată de turiști este Hotel Lapad. Vorbim despre un hotel de 4 stele destul de apreciat de turiști. Nu de toți. „De obicei nu-mi place să scriu recenzii negative. Hotelul este frumos, din păcate, lucrările la drum fac foarte greu să ajungeți la el pe jos. Am ales varianta cu demipensiune , trebuie sa spun ca calitatea mâncării a fost chiar slabă.

La cină, nici măcar apă de la robinet nu era disponibilă, în timp ce era la micul dejun dintr-un dozator. Și o sticlă de apă costa 5,60 euro. Asistenți de hotel profesioniști, dar nu pot spune cu adevărat primitori, greu să zâmbească”, a apreciat un turist.