Între tablourile în spiritul "expresionismului balcanic" semnate de Hitter, Dragoș Macavei a explicat, celor prezenți, ce se regăsește, de obicei, pe masa unui artist tatuator: vaselină, săpun antibacterian, aparat de tatuaj, șervețele. "Șervețele, pentru lacrimi", se amuză o participantă la curs.

Cel care a fost subiectul demonstrației de tatuaj a fost Hitter însuși. Pentru Dragoș Macavei, care are, alături de fratele său, Bogdan, un salon de tatuaje, această artă a fost o pasiune pe care a descoperit-o de mic.

Macavei spune că a început să creeze tatuaje într-o perioadă în care, în România, nu erau foarte multe informații despre această artă. Mare parte din lucrurile pe care le știe le-a descoperit pe internet. Primul aparat de tatuaj al fraților Macavei a fost luat "la schimb". Cei doi tineri din Mangalia au cedat câteva modele de tatuaje unor bucureșteni, pentru un aparat improvizat cu un motoraș de walkman, o mină de pix și o coardă de chitară ascuțită pe post de ac.

"Desenam pe la școală prietenii, colegii, desenam cu pixul, cu carioca dragoni, motive tribale. De la desenele astea a fost doar un pas până la desenele cu ac și tuș", povestește Dragoș Macavei.

El spune că unul dintre cele mai complexe tatuaje pe care le-a realizat a fost cel al lui Uzzi de la BUG Mafia. Tatuajul de pe spatele muzicianului a fost realizat în zece ședințe, ce s-au întins pe durata a două luni.

"Nu cred că există o zonă de pe corp pe care nu am tatuat", mărturisește Macavei, după ani de experiență.

În opinia sa, calitatea de bază a unui artist tatuator trebuie să fie talentul. "Talentul la desen reprezintă punctul de plecare. Poți învăța tehnica, să folosești un aparat, să înveți culori… Dar va veni un moment în care va trebui să completezi un desen. Deja cerințele sunt din ce în ce mai complexe și mai diverse. Cu cât evoluezi mai mult, clienții asta și vor, să îți pui tu amprenta", subliniază Dragoș Macavei.

Cei prezenți la workshopul de miercuri au putut admira și modele de tatuaje realizate de Paul Hitter, în tuș, expuse pe un panou. Printre acestea, o nicovală însoțită de sloganul "munca e brățară de aur" și schița unui tanc însoțită de datarea Mostar — 9.11.'93 (data la care orașul din Bosnia și Herțegovina a fost distrus, în timpul conflictelor din fosta Iugoslavie).