Revelion în Centrul Vechi. Cât costă să petreci noaptea dintre ani la clubul Deliei

Locația deținută de cuplul Delia Matache și Răzvan Munteanu nu dunce lipsă de clienți, Clubul Vintage din Centrul Vechi este frecventat atât de tinerii din București cât și de turiștii străini.

Delia Matache și Răzvan Munteanu dețin un club celebru din Centrul Vechi al Capitalei. Partenerul de viață al îndrăgitei artiste obține un profit consistent de pe urma clubului Vintage. Locația nu duce lipsă de clienți, clubul este frecventat atât de tinerii din București cât și de turiștii străini.

Noaptea de Revelion la clubul deținut de Delia Matache

De altfel, clubul este renumit pentru serviciile de calitate și nu pentru că este deținut de celebrul cuplu. Ca orice antreprenori, cuplul Delia Matache-Răzvan Munteanu s-au gândit la o variantă pentru clienții care vor să petreacă noaptea dintre ani în club.

Răzvan Munteanu își întâmpină clienții cu două meniuri, standard și VIP. Masa obișnuită este concepută pentru cel mult șase persoane și costă 2.000 de lei. Altfel spus, undeva la 350 de lei de persoană. În meniu sunt incluse două sticle de alcool, patru energizate, suc natural la alegere și opt băuturi soft.

Sursa foto: Facebook

Oferte pentru toate buzunarele

Clienții pot alege între vodkă, wisky, rom, tequila, gin sau Campari. Pe lângă cele două sticle de alcool. Meniul VIP, ceva mai scump, 2.500 de lei, este conceput tot pentru șase persoane. Însă oferta este mai variată. Clienții primesc în plus șampanie Moet și pampero aniversario și mai multe energizante.

Sursa foto: Delia / Facebook

Delia Matache și Răzvan Munteanu, un cuplu respectat în showbiz

Persoanele care nu vor mai prinde un loc la masă sau nu consumă alcool pot alege varianta „At the bar”. Pentru 150 de lei clienții își vor plăti intrarea și vor primi o băutură „by the glass”, potrivit Cancan.ro.

„Încheie anul în stil grandios! Alătură-te petrecerii noastre de Revelion la The Vintage și fă primii pași în 2024 într-un dans plin de energie și voie bună!”, se arată în reclama făcută de patronii locației, în mediul online.