De ce nu se vând unele proiecte imobiliare

De ce nu se vând unele proiecte imobiliare

Investiţiile în piaţa românească de locuinţe pot fi sortite eşecului dacă nu se au în vedere anumite aspecte fundamentale, sunt de părere reprezentanţii companiei Esop.

„Premisa de la care trebuie să plece orice proiect imobiliar este o analiză foarte atentă a cerinţelor pieţei la momentul respectiv şi, implicit, o definire clară a publicului-ţintă căruia i se adresează“, afirmă Irina Petrescu, director Departament vânzări rezidenţiale din cadrul Esop.

În momentul de faţă, în Capitală s-au conturat zone rezidenţiale după criterii de preţ, distanţă până în centru sau clase sociale. > Pe segmentul lux sunt vizate zonele exclusiviste ca Primăverii, Aviatorilor, Kiseleff, Dorobanţi, Cotroceni, Herăstrău, Domenii, Floreasca sau Caşin, zone intime şi liniştite care au avantajul unui regim mic de înăl- ţime şi unui număr mic de apartamente pe imobil. > Pentru segmentul mediu plus. Acestea se ridică în zonele centrale precum Unirii, Calea Călăraşilor, 13 Septembrie, Universitate, Romană şi nordul Aviaţiei, Domenii - Calea Griviţei, Dorobanţi - Beller, Barbu Văcărescu, Lacul Tei, Pipera şi se caracterizează atât prin construcţii de înălţime mică, cât şi prin condominii. > Segmentul mediu. Acestuia i se adresează cartierele şi zonele limitrofe ale Capitalei, unde se dezvoltă conceptul de ansambluri rezidenţiale stil condominiu. > Suprafeţe. Locuinţele construite pentru segmentul lux trebuie să fie mari, în timp ce, pentru segmentul mediu, un proiect de succes poate avea suprafeţe mici sau cel mult medii. > Garsoniere sau apartamente. Proiectul adresat clasei medii trebuie să prevadă mai multe garsoniere, în timp ce un complex adresat segmentelor mediu plus sau lux trebuie să prevadă mai multe apartamente cu trei sau patru camere. > Preţul. Suma solicitată trebuie să fie adaptată atât la valoarea pieţei în momentul respectiv, cât şi facilităţilor, zonei şi finisajelor pe care le oferă.

Ne puteți urmări și pe Google News