Polonezii naționalizează presa. HOROSCOPUL LUI DOM’ PROFESOR

Polonezii naționalizează presa. HOROSCOPUL LUI DOM’ PROFESOR

Baţi în retragere în faţa frontului comun al celor dragi. Poate că nu le dedici suficient timp? Chiar dacă eşti foarte ocupat, trebuie neapărat să le aloci din timpul tău, celor apropiaţi! Vremea trece repede!

Motivele pentru care aceşti oameni se abonează la publicaţiile online sunt complexe, legate de oferte, de cantitatea de informaţii gratuite de bună calitate disponibile. În SUA şi în Norvegia, în special, numeroşi editori au introdus paywalls, ceea ce înseamnă că mai multe persoane sunt invitate să plătească, în dorinţa de a creea ideea că merită să plăteşti pentru informaţia valoroasă.

În Marea Britanie, însă, un număr destul de mic de publicaţii încearcă să factureze informaţiile. Multe abonamente se fac numai datorită afinităţii cu un jurnalist-editorialist.

Cum ar putea editorii să atragă noi abonaţi ?

Ne puteți urmări și pe Google News

Dacă în SUA circa 40% dintre oameni , iar în Marea Britanie, circa 50% afirmă că nimic nu îi poate convinge să plătească un abonament, în Norvegia proporţia acestora este de doar 19%. În general, oamenii spun că nu sunt interesaţi de numeroasele surse de informaţie gratuite disponibile în aceste ţări. În Norvegia, circa 30% dintre consumatorii de informaţii afirmă că s-ar abona, dacă preţul ar fi mai mic şi le-ar da posibilitatea să acceseze mai multe site-uri.

Alţii sunt interesaţi de posibilitatea de a exploata împreună cu familia un abonament, aşa cum se poate la Netflix şi Spotify. Editorii fac reduceri importante, pentru clienţii fideli şi pentru studenţii străini, de exemplu.

Un alt avantaj preferat de clienţi este accesul la informaţii fără publicitate. Dar, o piedică rămane încă obligativitatea înregistrării datelor personale pentru plata abonamentului. Oamenii sunt din ce în ce mai suspicioşi faţă de modul cum sunt acestea prelucrate şi păstrate.