Cum încearcă eMag să își salveze imaginea, în vreme de criză. Decizie de ultimă oră
- Mihaela Dan
- 6 martie 2020, 21:23
Produsul antibacterian care avea preţul de 39 de lei pe platforma eMag a fost suspendat de la vânzare, a anunţat, vineri seara, compania, care a precizat totodată că a eliminat orice fel de comision din partea Marketplace pe durata acestei situaţii de criză, cauzate de epidemia de coronavirus, pentru mai multe produse de protecţie.
„eMAG a eliminat orice fel de comision din partea Marketplace pe durata acestei situaţii de criză, pentru produse precum masca chirurgicală, halate medicale, bonete/botoşi de unică folosinţă, costume de protecţie medicale, geluri şi săpunuri antibacteriene/dezinfectante, dezinfectanţi pe bază de alcool şi/sau clor, alcool sanitar comercializate pe platformă.
În plus, pentru a proteja interesele clienţilor noştri am comunicat partenerilor din marketplace că vom urmări foarte atent preţurile şi condiţiile comerciale aplicate pe platformă şi feedback-ul clienţilor, iar în măsura în care vom identifica situaţii în care încrederea clienţilor este înşelată vom lua toate măsurile care se impun. Produsul care avea preţul de 39 de lei a fost suspendat de la vânzare”, se arată în comunicatul companiei.
Directorul general al Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC), Paul Anghel, a declarat pentru Agerpres că va verifica existenţa unor eventuale promoţii înşelătoare la gelurile dezinfectante, la fel ca şi în cazul măştilor medicale.
„Controlul poate viza respectarea prevederilor legale în domeniul protecţiei consumatorilor prin încetarea sau interzicerea unei eventuale practici comerciale incorecte (a unei publicităţi înşelătoare). Orice anunţ de reducere de preţ exprimată în valoare absolută sau în procent trebuie să fie vizibil, lizibil şi fără echivoc pentru fiecare produs sau grupă de produse identice: fie prin menţionarea noului preţ lângă preţul anterior, barat, fie prin menţiunile preţ nou, preţ vechi lângă sumele corespunzătoare, fie prin menţionarea procentului de reducere a preţului nou care apare lângă preţul anterior, barat, indiferent de tipul de vânzare cu preţ redus (soldare, lichidare, promoţională), în situaţia preţului de referinţă”, a explicat Paul Anghel.