Cine dă click pe reclamele enervante de pe site-uri

Cine dă click pe reclamele enervante de pe site-uri

Supărătoare pentru unii, reclamele care apar din toate colţurile ecranului susţin producerea de conţinut de calitate pe internet.

Dacă tinerii sunt experţi în ceea ce priveşte ocolirea reclamelor pe orice site-uri, cei care dau click pe ele sunt adulţii de peste 44 ani, cu studii superioare, arată un raport gemiusAdMonitor.

Că în România, reclamele la cărţi sunt cele care primesc şi cele mai puţine like-uri. Deloc surprinzător, românii preferă băuturile şi mâncarea, acestea având cel mai mare lipici la cei care dau click-uri.

Reclamele la medicamente se regăsesc pe locul doi în clasamentul preferințelor românilor, iar cele la produse de înfrumusețare pe locul trei. La coada clasamentului, cele mai mici scoruri sunt obținute de reclamele la telefonie mobilă, media şi cultură.

Dacă te întrebi de unde le accesează, acelaşi raport răspunde: majoritatea de pe calculatorul clasic, 76%, în timp ce 21% le accesează prin intermediul unui telefon mobil şi doar 3% prin tablete.

Diagnostic săptămânal. TOTAL SĂNĂTOS. Da, contează click-ul pe reclame! Şi acum, dacă citiţi diagnosticul în online, repede 2-3 click-uri în jur. Mulţumesc!

Ne puteți urmări și pe Google News