Volvo a depășit ”la mustață” Mercedes-Benz și a devenit cea mai apreciată marcă auto în rândurile proprietarilor de autoturisme din Germania, indică studiul de satisfacție realizat de JD Power în 2011.

După ce a făcut parte mai mulți ani din portofoliul grupului american Ford, Volvo a trecut, în primăvara lui 2010, în proprietatea concernului chinez Zhejiang Geely Holding Group.

După Volvo și Mercedes-Benz, preferințele șoferilor germani s-au îndreptat către Mazda, Mini și Honda – mărcile care au completat, în această ordine, Top 5-ul satisfacției deținătorilor și utilizatorilor de autoturisme din cea mai importantă piață de profil europeană.

Dacia, peste Volkswagen și Renault

Dacia s-a clasat pe un decent loc 10 în clasamentul întocmit de JD Power pe baza răspusurilor/opiniilor oferite de un eșantion reprezentativ format din 17.000 de germani posesori de autoturisme.

Notabil este că mașinile produse la Mioveni au fost mai apreciat decât cele ale unor mărci precum Volkswagen (locul 12), Porsche (14), Renault (15), Opel (21), Peugeot (22), Citroen (27) sau Chevrolet (28).

Loganul, în Germania – aproape ca Sandero, în Franța

Dacia Logan a fost al doilea ce mai apreciat model de segment B, în Germania, după Mazda2. Acest rezultat vine la scurtă vreme după ce un studiu similar JD Power a arătat că Dacia Sandero a fost considerată cea mai satisfăcătoare mașină mică în Franța.