În urma dezbaterii prezidențiale din această săptămână, o teorie vehiculată pe rețelele de socializare a stârnit multă curiozitate cu privire la accesoriile purtate de vicepreședintele Kamala Harris. Utilizatorii au speculat că Harris ar fi purtat cercei audio de tip wireless pe scenă, iar compania germană care produce astfel de cercei a reacționat la aceste afirmații.
Asemănare cu un gadget al unei firme germane. O coincidență?
În timpul dezbaterii de marți seara, Kamala Harris a fost văzută purtând o pereche de cercei ce păreau să fie din aur și perle, în timp ce se confrunta cu fostul președinte Donald Trump. Aceasta a determinat o serie de utilizatori ai rețelelor sociale să facă o paralelă între accesoriile purtate de vicepreședinte și cerceii audio NOVA H1, ai firmei germane Icebach Sound, un produs inovator de căști fără fir, care se deghizează elegant sub forma unor bijuterii.
Media și alți utilizatori ai rețelelor sociale au examinat cerceii, ajungând la concluzia că cerceii lui Harris sunt de la Tiffany & Co., nu de la produse NOVA.
Într-un răspuns oferit miercuri de compania Icebach Sound, producătorul cerceilor audio, aceasta a confirmat că asemănarea dintre produsul lor și cerceii lui Harris este „izbitoare”. Totuși, compania nu a putut confirma dacă vicepreședintele a purtat efectiv unul dintre modelele lor.
„Nu știm dacă doamna Harris a purtat unul dintre produsele noastre. Asemănarea este izbitoare și, deși produsul nostru nu a fost dezvoltat special pentru a fi utilizat la dezbaterile prezidențiale, este totuși potrivit pentru acestea”, a declarat Malte Iversen, directorul general al Icebach Sound pentru Just the News miercuri.
Avantaj Kamala Harris. Dar Trump „ar putea” să recupereze...
Într-o notă ironică, Iversen a adăugat că firma lucrează la o „versiune masculină” a cerceilor audio, pe care speră să o poată oferi și staffului de campanie al lui Donald Trump. El a menționat, în glumă, că alegerea culorii este încă o provocare, subliniind că „portocaliul nu se potrivește pre bine cu multe nuanțe.”
„Pentru a asigura condiții de concurență echitabile pentru ambii candidați, în prezent dezvoltăm o versiune masculină și în curând o vom putea oferi echipei de campanie a lui Trump. Alegerea culorii este puțin dificilă, deși portocaliul nu se potrivește bine cu multe culori.
„În prezent, suntem din păcate epuizați și, de asemenea, suntem ocupați cu pregătirea unui proces împotriva unei mari companii chineze de tehnologie care ne încalcă brevetele”, a continuat Iversen. „Discutăm cu investitorii pentru a intensifica operațiunile în consecință și suntem încrezători că vom livra din nou foarte curând”.