Khaby Lame s-a apucat de videoclipuri în timpul pandemiei, dar a devenit cel mai urmărit Tik Toker din lume. Bărbatul are o poveste de viață impresionantă și nimeni nu a crezut că va ajunge atât de apreciat.
Khaby Lame a depăşit-o pe Charli D'Amelio (142,2 milioane). La început, el a locuit într-o locuinţă socială din provincia Torino şi tocmai fusese concediat, dar s-a gândit să facă videoclipuri pentru a îi amuza pe oameni.
Cu 142,4 milioane de urmăritori pe Tik Tok, Khaby Lame a devenit acum cel mai urmărit tiktoker din lume. A trecut în clasament de Charli D'Amelio (142,2 milioane), chiar în această dimineaţă.
Creatorul senegalez în vârstă de 22 de ani, care a crescut în Chivasso, Torino, a devenit celebru pentru videoclipurile sale mute. Din această dimineaţă, Khaby Lame a depăşit-o pe D'Amelio, considerată cea mai populară persoană din social media. Aceasta câștiga zeci de milioane de dolari pe an.
Popularitatea lui Khaby Lame a început în 2019, în timpul pandemiei de COVID. În acel moment locuia în cartierul Borgo Sud Est din Chivasso, într-o locuinţă socială.
Cel mai viral om de pe Tik Tok
Noua vedetă s-a născut la Dakar, în Senegal, și a lucrat ca operator de maşini CNC într-o fabrică din Torino, înainte de a fi concediat în martie 2020, informează Mediafax.
După ce a fost concediat, el a inventat videoclipuri mute pentru distracţie. În câteva luni, umorul său, uşor şi ironic, care a adus aminte de legendarul Buster Keaton, a reuşit să-i depăşească pe principalii influenceri italieni, detaşând milioane de mari fani precum Chiara Ferragni şi Gianluca Vacchi.
Acesta și-a abondonat definitiv locul de muncă și s-a apucat serios de Tik Tok.La Festivalul de Film de la Cannes, el a fost numit jurat în noua secţiune dedicată tiktoker-urilor. Lame nu s-a mulțumit doar cu succesul de pe aplicație și a decis să se bage și în cinematografie.
TikTok este o aplicație și o rețea de socializare deținută de ByteDance. TikTok a fost lansată în China sub numele „A.me” în septembrie 2016 de Zhang Yiming. Aplicația este faimoasă pentru videoclipuri scurte de mai multe genuri. A fost lansată în 2017 pentru țările din afara Chinei şi este populară în Asia, Statele Unite al Americii, și în mai multe țări, cum ar fi și în România.