Cea mai vânată companie din lume. Zeci de mii de persoane și-au depus CV-ul

Cea mai vânată companie din lume. Zeci de mii de persoane și-au depus CV-ul sursa: Facebook

Deși există o lipsă de piloți în SUA, o companie aeriană din Orientul Mijlociu nu se chinuie ca să găsească candidați calificați. Este înghesuială pentru a prinde un loc de muncă aici.

Într-o întâlnire cu reporterii la Farnborough Airshow din Anglia, CEO-ul Qatar Airways, Akbar Al Baker, a declarat cum compania aeriană a decis în urmă cu câteva luni că vrea să angajeze 700 de piloți și a primit 20.000 de cereri.

Qatar-ul nu duce lipsă de piloți

El a subliniat că toate cererile au fost de la persoane care erau „calificate”, adică piloții aveau deja pregătirea și certificarea necesară pentru a pilota o anumită aeronavă. „Trebuie să treacă printr-o unitate de testare foarte strictă înainte de a alege, deoarece suntem foarte, foarte pretențioși”, a spus Al Baker.

Potrivit CEO-ului, aplicațiile au venit din toată lumea, mai puțin din SUA, și că operațiunea Qatarului nu a fost afectată de probleme de personal. Qatar nu este singura companie aeriană care primește mii de cereri pentru rolurile sale de pilot. În luna mai, Norse Atlantic Airways, cu sediul în Norvegia, a primit 3.000 de candidați pentru primele 50 de locuri de muncă, toți candidații fiind calificați.

Ne puteți urmări și pe Google News

Un purtător de cuvânt nordic a declarat la acea vreme pentru Insider că numărul era mai mare decât se aștepta și că dorința piloților de a pilota Boeing 787 Dreamliner a alimentat interesul. Companiile aeriene din SUA nu au fost atât de norocoase cu fondurile lor de angajare, ceea ce duce la o penurie de piloți care creează provocări pentru transportatori și pasageri.

Atragerea piloților

Companii precum American Airlines și United Airlines au fost forțate să lase la sol aproximativ 100 de avioane, fiecare din cauza lipsei de piloți care să le piloteze, ceea ce a dus și la întreruperea zborurilor, potrivit Business Insider.

În efortul de a găsi mai multe echipaje, transportatorul low-cost Breeze Airways a obținut talent din Australia, în timp ce multe companii aeriene regionale, cum ar fi transportatorii deținuți în totalitate de American Airlines PSA, Envoy și Piedmont, și-au mărit salariul pe oră pentru a-i atrage pe piloți să rămână în companie mai mult timp.