Ce produse nasc nemulţumirile consumatorilor. Vezi ce reclamă cel mai des oltenii
- Marian Păv ăla şc
- 23 octombrie 2012, 14:48
Cele mai reclamate produse de către gorjeni sunt produsele şi serviciile nealimentare, fiind înregistrate 78 de reclamaţii având ca obiect produse ca telefoane mobile, maşini de spălat rufe, aparate de aer condiţionat, centrale termice, precum şi servicii de televiziune prin cablu, internet sau telefonie fixă/mobilă, energie electrică.
În jur de 200 de reclamaţii din partea gorjenilor au ajuns la Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor (CJPC) Gorj, majoritatea fiind la serviciile nealimentare (78), a precizat comisarul şef al instituţiei, Daniela Michi.
"Aspecte reclamate de consumatori sunt defectarea produselor în cadrul termenului de garanţie sau remedierea deficienţelor apărute cu depăşirea termenului legal, facturare de servicii nesolicitate, modificări de plan tarifar, refuz nejustificat de reziliere a contractului sau facturare incorectă. Urmare a cercetării aspectelor reclamate, 85% dintre reclamaţiile înregistrate au fost soluţionate în mod favorabil pentru consumatori, dispunându-se acordarea de despăgubiri în valoare totală de 7.000 de lei, măsuri de remediere a deficienţelor fără costuri suplimentare pentru consumatori, reparare sau înlocuire a produselor", a precizat comisarul şef al CJPC Gorj.