BVB, in spoturi publicitare

BVB, in spoturi publicitare

Bursa de Valori Bucuresti (BVB) a lansat, la sfarsitul saptamanii trecute, o campanie publicitara, prima de la infiintare (1 aprile 1995) pentru a promova piata de capital si pentru a incuraja investitiile la Bursa.

Campania se desfasoara in perioada 24 noiembrie-21 decembrie si va fi reluata in 2008. Pentru prima etapa este prevazuta difuzarea a doua spoturi TV. „Cu un an in urma, Bursa de Valori Bucuresti a efectuat un sondaj din care a reiesit ca respondentii cunosteau foarte putine elemente ale activitatii bursiere”, isi motiveaza decizia conducerea Bursei, intr-un comunicat de presa.

Directorul general al BVB, Stere Farmache, a declarat ca prin derularea campaniei se urmareste ca acest tip de investitii sa devina mai usor de inteles, accesibil si agreabil pentru cei care se gandesc la economiile lor.

Ne puteți urmări și pe Google News