Vreți buletine noi? Profitați acum!

Vreți buletine noi? Profitați acum!

Direcţia Generală de Evidenţă a Persoanelor din cadrul Primăriei Municipiului Bucureşti a anunțat că în perioada 25-26 mai, programul de lucru va fi prelungit pentru eliberarea actelor de identitate expirate, pierdute, furate sau deteriorate.

Potrivit Primăriei Capitalei, programul de lucru va fi următorul: sâmbătă, 25 mai, între orele 08,00 - 16.00, inclusiv pentru depunerea documentelor în vederea eliberării actelor de identitate, şi duminică, 26 mai, între orele 07,00 - 21,00, între orele 07,00 - 16,00 putând fi depuse documentele necesare.

În conformitate cu legislația în vigoare, cartea de identitate se întocmeşte şi se eliberează în baza cererii scrise a persoanei şi a documentelor care fac dovada numelui, stării civile, cetăţeniei române şi a domiciliului. Contravaloarea producerii şi eliberării cărţii de identitate este de 7 lei şi se achită la ghişeele birourilor de evidenţă a persoanelor din cele şase sectoare, precum şi prin SMS, apelând numărul 7530 pentru Sectorul 5.

 

Ne puteți urmări și pe Google News