Booking a renunțat la colaborarea cu un hotel din Olanda, după ce un turist român nu a fost primit. A fost demarată o anchetă

Booking a renunțat la colaborarea cu un hotel din Olanda, după ce un turist român nu a fost primit. A fost demarată o anchetă Sursă foto: Dreamstime.com

Alexandru Hegyi este timișoreanul care nu a fost primit la un hotel din Olanda. El a povestit întreaga întâmplare pe rețelele sociale. Compania care s-a ocupat de rezervarea turistului român a avut o veste bună pentru acesta.

Alexandru Hegyi este timișoreanul care nu a fost primit la un hotel din Tilburg, Olanda, pentru că este român. El a povestit întreaga întâmplare prietenilor lui de pe rețelele sociale. Turistul român s-a simțit discriminat în urma acestui incident și s-a adresat autoritățile competente, dar și companiei de rezervări. Hegyi a transmis că Booking.com a retras acel hotel de pe site și că o investigație privind acest incident a fost demarată. În plus, și biroul antidiscriminare din Olanda a început o anchetă în acest sens.

„O mică victorie a fost obținută astăzi, chiar dacă gustul ei este extrem de amar. Având în vedere că cuvântul «Romeinse» folosit de personalul hotelului pentru a se referi la persoanele de origine română înseamnă de fapt romani, nu pot decât să mă gândesc la cuvintele unui roman celebru: «Veni, vidi, vici». În cazul meu nu există «vidi», deoarece nu am avut ocazia”, a scris turistul pe Facebook.

Turistul român o să primească banii înapoi

Platforma Booking l-a anunțat pe timișorean că regretă că a trecut printr-o „experiență atroce”. În plus, compania de rezervări a transmis că turistul român o să primească înapoi suma pe care a plătit-o pentru o noapte de cazare, 104.5 euro. „Înţelegem cât de important este să fii respectat şi valorizat, fără a ţine cont de diferenţele care îl fac pe fiecare individ unic”, se precizează în mesajul transmis de Booking.

Ne puteți urmări și pe Google News

Scandalul a început când Alexandru Hegyi a făcut o rezervare prin platforma amintită la un hotel din Olanda. El a fost contactat de reprezentanții hotelului pentru a-i spune că rezervarea sa a fost anulată din cauza naționalității. Mesajul primit de român a fost postat de acesta atât pe Facebook, cât și pe Instagram. Reprezentanții hotelului au explicat că au o înțelegere cu Primăria din oraș ca locația să nu mai cazeze români. „M-au tratat ca pe un infractor”, a mai spus turistul, după ce a aflat că rezervarea sa nu mai este valabilă.