Bătălia audiențelor: „America Express”, detronată de Giani, Bobiță și Dorel din ”Las Fierbinți”

Bătălia audiențelor: „America Express”, detronată de Giani, Bobiță și Dorel din ”Las Fierbinți” Sursa foto. Captura video

Probleme continuă pentru Mona Segall, producătorul unor emisiuni celebre precum ”Chefi La Cuțite sau America Express”. După ce jurații de la show-ul culinar au plecat pe nepusă masă, pare că și audiențele înregistrate de  America Express nu se încadrează în tiparele edițiilor anterioare.

Show-ul prezentat de frumoasa Irina Fodor se numără printre producțiile de succes din România, dar ultimul sezon cam scârțâie la capitolul audiențe.

Audiențele America Express, sub așteptări

Chiar dacă, emisiunea nu duce lipsă de telespectatori, se pare că publicul român consumă mai bine umorul rural livrat de actorii din serialul Las Fierbinți. La acest capitol, jurnaliștii de la paginademedia informează că stația din Pache Protopopescu a luat fața Antenei . Cel puțin în perioada 23-29 octombrie.

Perioadă în care Giani, Bobiță și Dorel au rulat pe televizoarele a mulți români. Mai precis undeva la 1,7-1,8 milioane de români. Cel mai urmărit episod de la America Express a fost urmărit de 990.000 de români. Cea mai puțin urmărită ediție a rulat pe televizoarele a 800.000 de telespectatori.

Ne puteți urmări și pe Google News

Această ”performanță” a făcut ca producția dirijată de Mona Segall să se plaseze, în intervalul amintit, sub emisiuni ca ”Vocea României”, ”Visuri la cheie”, sau ”Săriți de pe fix”. Chiar și ”Lia” sau ultimul serial lansat de Antena 1, ”Bravo, tată” au avut mai mulți telespectatori decât America Express.

Las Fierbinți, campionul audiențelor și după 10 ani

Serialul Las Fierbinți, difuzat deja de peste 10 ani, a fost în perioada 23-29 octombrie cel mai urmărit la nivel național. Cu o audiență de aproximativ 1,8 milioane de telespectatori, serialul de PRO a fost urmat la audiențe naționale de Vocea României (1,3 milioane) şi Visuri la cheie (cu 1,2 milioane).

Dar, situația se schimbă dacă luăm în considerare strict audiențele la nivelul urban. Lupta se dă tot între două producții PRO TV, mai exact între Las Fierbinți și Vocea României. America Express este de asemenea o producție pe placul plubicului din urban.

Patru din cinci difuzări se regăsesc top zece emisiuni urmărite. În privința publicului comercial, Las Fierbinți punctează și la acest capitol. Aproximativ 400.000 de oameni au urmărit episodul difuzat joia trecută, În tot acest timp emisiunea America Express a fost vizionată de 350.000 de telespectatori pe acest segment.