Reprezentanţii CNAIR spun că nu sunt probleme, deoarece nu a afectat şoseaua şi consideră că alunecările de teren sunt uzuale când se sapă în versanţi.

„Nu este o alunecare de mari dimensiuni, sunt uzuale alunecările acestea în şantiere, în general când se sapă în debleuri, în versaţi. Constructorul ne-a dat asigurări că are capacitatea să rezolve rapid situaţia acolo.

Trebuie să scoată plasele – că erau deja montate -, ancorele, îndepărtează cantităţile de pământ, după care repoziţionează plasele şi, practic, lucrarea aceasta va fi efectuată destul de repede astfel încât nu o să afecteze bunul mers al proiectului. Ei zic că nu va întârzia finalizarea pentru că au şi utilaje şi muncitori suficienţi să rezolve problema”, a spus Alin Şerbănescu, purtător de cuvânt CNAIR.

Tronsonul este construit de firma românească UMB Spedition după un plan tehnic agreat de CNAIR, în ciuda avertismentelor specialiștilor, scrie Ziarul Unirea.

Te-ar putea interesa și: