Veolia semnează un nou contract pentru operațiuni de apă și canalizare la Aeroportul Otopeni

Veolia semnează un nou contract pentru operațiuni de apă și canalizare la Aeroportul OtopeniAeroportul Otopeni. Sursa foto: EVZ

Veolia România Soluții Integrate (VRSI) a câștigat un nou contract pentru operarea sistemelor de apă și canalizare de pe Aeroportul Internațional „Henri Coandă” București în următorii cinci ani. Această victorie a venit în urma obținerii contractului printr-o licitație organizată de Compania Națională Aeroporturi București (CNAB) pentru aceste servicii.

În baza noului contract, VRSI va asigura pe Aeroportul Otopeni mai multe servicii complete. E vorba despre servicii de operare și furnizare, mentenanță tehnică cu garanție totală, suport și management tehnic, precum și administrarea sistemelor de apă-canal.

VRSI a preluat în 2008 responsabilitatea pentru serviciile de pe Aeroportul Otopeni

Compania va gestiona și reparațiile accidentale ale tuturor echipamentelor și instalațiilor de apă-canal ale Aeroportului Internațional „Henri Coandă” București.

Veolia România a preluat responsabilitatea pentru exploatarea și întreținerea instalațiilor de alimentare cu apă și canalizare de pe suprafața Aeroportului încă din anul 2008.

Veolia România

Veolia România. Sursa foto: Facebook

VRSI gestionează o rețea extinsă de distribuție a apei pe o distanță de 54.000 de metri și efectuează anual extragerea a 700.000 de metri cubi de apă prin foraje.

În paralel, rețeaua de canalizare, cu o lungime totală de 71.000 de metri, aduce o contribuție semnificativă la funcționarea eficientă de pe Aeroportul Otopeni.

Aeroportul „Henri Coandă”, cel mai important din România

Aeroportul Otopeni este cel mai important aeroport din România, cu un tranzit anual de 15 milioane de pasageri.

„Suntem onorați să continuăm și să dezvoltăm parteneriatul nostru cu Aeroportul Internațional „Henri Coandă” București. Dincolo de cifre și contracte, această prelungire a colaborării noastre reprezintă o validare a dedicării noastre constante pentru excelență, a angajamentului nostru față de furnizarea unor servicii de calitate superioară, dar și o recunoaștere a eforturilor și a capacității noastre de a oferi soluții integrate durabile pentru nevoile complexe ale unei infrastructuri atât de importante.

Suntem mândri să continuăm să susținem cel mai important aeroport din țara noastră și să ne aducem contribuția la confortul și siguranța pasagerilor. Reconfirmarea încrederii plasate în echipa noastră reprezintă o motivație suplimentară pentru a continua să aducem inovații în gestionarea sistemelor de apă și canalizare”, a declarat Mădălin Mihailovici, CEO Veolia România.

Situație de nedescris pe Aeroportul Otopeni: Cel puțin 14 zboruri sunt întârziate

Aeroportul Otopeni. Sursa foto: Arhiva EvZ

VRSI, operator al serviciului public de alimentare cu apă în Otopeni

În același timp, pe lângă Aeroportul Otopeni, VRSI a avut rolul de operator al serviciului public de alimentare cu apă în orașul Otopeni începând din 2007, având un contract pe o perioadă extinsă de 25 de ani.

De asemenea, compania gestionează serviciul în orașul Chitila începând din 2016, cu un acord contractual de 10 ani. Dar și în orașul Popești-Leordeni începând din 2019, cu un angajament pe o perioadă de 29 de ani, potrivit unui comunicat transmis.