Cât costă cea mai scumpă rochie pe care o vinde Alina Ceușan. Este de neimaginat

Cât costă cea mai scumpă rochie pe care o vinde Alina Ceușan. Este de neimaginatAlina Ceușan/ Sursa foto Instagram

În anul 2020, Alina Ceușan a pus pe picioare propria afacere cu haine, având ca obiect „comerțul cu amănuntul al îmbrăcămintei, în magazine specializate”. Business-ul cu haine al influenceriței merge foarte bine, dar și prețurile sunt pe măsură. Puțini români își permit să cumpere haine de la influencerița pasionată de modă.

Cât costă cea mai scumpă rochie pe care o vinde Alina Ceușan

Cel mai ieftin articol vestimentar care se regăsește în magazinul online al Alinei Ceușan este o rochie de plajă, de la brandul Nikito, care costă 219 lei. Cel mai scump articol vestimentar este o rochie midi cu paiete care costă 4.990 de lei. Influencerița nu face doar rochii, ci și bluze, pantaloni, fuste și compleuri.

Rochie Alina Ceușan

Rochie Alina Ceușan/Sursa foto: Retrofuturebabe.com

Are prețuri mari, dar și mulți clienți

În anul 2022, fosta concurentă de la Asia Express a avut o cifră de afaceri de 1.955.806 lei doar de la acest brand de haine și un profit net de 312.220 lei. Ea a declarat că oamenii care își doresc să își deschidă o afacere trebuie să muncească foarte mult.

„Business-ul merge bine, suntem în creștere, ceea ce mă bucură. Suntem acolo zi de zi. Muncim și nicio zi nu este ușoară, însă, finalul de an vine cu foarte multe satisfacții. Eu mă ocup de direcția artistică.Cred că cel mai important lucru de ținut minte atunci când cineva își dorește să înceapă o afacere în zona de fashion este faptul că, în primul rând, este nevoie de un capital mult mai mare decât lumea își închipuie. Apoi este vorba de foarte multă perseverență și câțiva ani de muncă intensă pentru a pune un brand pe piață”, a spus influencerița.

Alina Ceușan

Alina Ceușan. Sursă foto: Facebook

Alina Ceușan, despre meseria de content creator

Alina Ceușan câștigă foarte mulți bani și din Instagram și din contractele pe care le are cu diverse firme. Ea a recunoscut că meseria de content creator este foarte profitabilă, dar nu de la început.

„Meseria de content creator este una foarte profitabilă, însă, trebuie să treacă destul de mult timp până în momentul în care câștigurile să fie notabile. Nu stă nimeni după tine să-ți spună că ai depășit deadline-ul sau că ar trebui să-ți iei mai multe proiecte, deci depinde doar de tine cum împarți timpul și resursele”, a declarat Alina Ceușan pentru Fanatik.

Ne puteți urmări și pe Google News