Reclamații la pizezeria lui Garcea. Clienții acuză calitatea serviciilor
- Ionel Sclavone
- 16 mai 2024, 16:29
Garcea este numele personajului care l-a făcut celebru pe Mugur Mihăescu. Un polițist limitat ca inteligență ce stârnește răsul celor care îi urmăresc aventurile.
Mugur Mihăescu, omul din spatele personajului, a folosit notorietatea pe care a obținut-o astfel, în afaceri, iar mai nou în politică. Opozant al restricțiilor în timpul pandemiei - dat fiind că-i afecta afacerile și, implicit, profiturile și-a găsit locul lângă George Simion.
Reclamație la pizzeria lui Garcea
Mugur Mihăescu deține un restaurant în Centrul Vechi, dar și mai multe pizzerii cu livrare la domiciliu. Deși face parte din AUR, partid care se opune migrație, atunci când vine vorba despre afaceri, Garcea nu amestecă lucrurile. Una sunt principiile politice pe care le mestecă în spațiul public și altele sunt interesele de afaceri.
Garcea lucrează cu migranți aduși din Asia. Aceasta pentru că românii, pentru care militează partidul său, au pretenții salariale prea mari. Iar patronul pizzeriilor online nu prea este dispus să le satisfacă, sacrificându-și profiturile. Că doar de aia s-a luptat el în pandemie contra restricțiilor.
În astfel de cazuri nu este de mirare că se confruntă și cu reclamații din partea clienților nemulțumiți.
Client nemulțumit de serviciile oferite
Unul dintre clienții care au făcut o comandă la pizzeria patronată de Garcea, Mugur Mihăescu, a fost nemulțumit de serviciile primite. Drept care a făcut reclamație, iar povestea sa a ajuns în spațiul public.
Alexandru, așa cum se numește, a povestit că a comandat, acasă, o pizza de la restaurantul politicianului AUR. Totul a fost în regulă până a deschis ambalajul. El a constatat că la restaurant i-a fost greșită comanda, conform cancan.ro, care a relatat cazul. Se mai întâmplă și greșeli și-a spus clientul. Și fără să facă un capăt de țară din această greșeală a sunat la restaurant să i se trimită comanda corectă.
Doar că surpriză. de la capătul firului, i-a răspuns o voce în limba engleză. Or acest lucru este cam în neregulă la un restaurant românesc care activează pe piața din România. Altfel ar fi stat lucrurile dacă Alexandru ar fi făcut reclamația la Londra. Cum era în București, a solicitat să fie transferat la un operator care vorbește limba română. Nu a avut noroc, pare-se că toți angajații din call-center vorbeau doar engleza.
„Cum este posibil să suni la Zest să încerci să le explici că au greșit comanda și să ți se ceară să vorbești în engleză? Cum să nu existe vorbitori de română acolo? Direct ANPC”, le-a transmis clientul revoltat celor de la pizzerie.
Oamenii lui Garcea și-au cerut scuze
Reprezentanții conducerii pizzeriei lui Garcea, care au văzut mesajul pe Facebook, i-au răspuns destul de repede. Și-au cerut scuze și i-au dat un alt număr de telefon la care, au dat asigurări, va putea vorbi cu un operator român.
„Salut! Ne pare rău de situația neplăcută pe care ai avut-o, dar avem și lucrători din afara țării, iar aceștia știu să răspundă doar în engleză. Pe pagina de Facebook există un număr de telefon la care răspunde cineva în română. Îți las aici și numărul de telefon”, i-au răspuns reprezentanții pizzeriei.
În urmă cu ceva timp, Garcea se plângea de calitatea angajaților din România. El spunea că nu găsește lucrători români care să-i accepte condițiile de muncă. Aceștia vin, văd cum merg lucrurile și pleacă. Cel mai probabil în căutarea unui job în care este mai bine. Căci, puțini sunt cei care pleacă de la bine. Drept care, în loc să schimbe ceva în politica firmei a preferat să aducă oameni din străinătate.
„Zero forță de muncă în România. Găsești, dar vai steaua ei de forță de muncă! Pleacă, nu se fidelizează deloc. Noi importăm. Vrem acum să aducem 14 persoane din Bangladesh. Ne-am deschis un lanț de pizzerii și nu are cine să facă coca. Vai de steaua noastră. Dacă ne vin oamenii din Bangladesh, mai deschidem puncte de delivery. Deschidem câte putem”, declara Mugur Mihăescu, în urmă cu ceva timp.