Sebastian Burduja, planuri pentru fluidizarea traficului bucureștean. Sistem de tuneluri subterane și multe zone pietonale

Sebastian Burduja, planuri pentru fluidizarea traficului bucureștean. Sistem de tuneluri subterane și multe zone pietonale

Sebastian Burduja susține că traficul bucureștean ar putea fi fluidizat după model american. Candidatul PNL la Primăria Generală a Capitalei propune construirea unui sistem de tuneluri subterane, care să conecteze zone cheie ale Bucureștiului.

Sebastian Burduja vrea să construiască tuneluri subterane în Capitală

Candidatul liberal este de părere că un astfel de sistem ar contribui la fluidizarea traficului. Sebastian Burduja a dat exemplul orașului american Boston, unde zonele pietonale ocupă o mare parte a centrului. Totodată, acesta a subliniat că semaforizarea inteligentă este doar un prim pas în planul de modernizare.

Plan București, Sebastian Burduja

Sursa foto: Facebook

„Nu există o singură soluție la problema traficului. Da, semaforizarea inteligentă este un prim nivel, ar fi trebuit făcută de mult, acum ne lăudăm cu realizări mici, am văzut. Benzi dedicate pentru transportul public, într-o rețea integrată s-au făcut primii pași - i-a făcut viceprimarul liberal Sebastian Bujduveanu. Să taxezi parcarea - probabil diferențiat -  în zonele cu cerere mai mare, probabil tariful ar trebui să fie mai mare, în zonele de la periferie, ar trebui să fie un tarif mai mic, acum e cinci lei peste tot.  Ai nevoie de cât mai multe zone pietonale și de acest principiu - un oraș pentru oameni - asta e paradigma unui oraș modern, unei capitale moderne. Atunci ce faci cu mașinile? Eu am propus un proiect care se cheamă „Tunelul Urban București”, care ar însemna conectarea Bucureștiului prin subteran, de la nord la sud, de la Piața Presei până la Pasajul Unirii și mai departe până în Șoseaua Berceni.”, a precizat candidatul liberal.

Burduja, plan Capitala

Sursa foto: Facebook

Sebastian Burduja: Tunelul ar avea mai multe ieșiri în oraș

Liberalul propune o rută rapid pentru traversarea orașului. Totodată, Burduja a precizat că tunelurile subterane ar avea numeroase ieșiri în oraș. Astfel, zonele cu trafic congestionat ar putea fi mai libere. Un astfel de proiect ar reda orașul activităților economice.

„El se poate face, l-a făcut Bostonul din America - Big Dig- au săpat, efectiv, tot orașul și au creat un efect de dezvoltare economică fantastic. La suprafață au rămas parcuri, zone pietonale, zone pentru centre comerciale sau pentru centre de business, hub-uri de start-up. Adică redai orașul activității economice, nu mașinilor. Tunelul ar avea mai multe ieșiri în oraș, categoric. El ar conecta orașul în punctele sale principale și extrem de congestionate. Nu vă imaginați că intri la Piața Presei și ieși în Berceni, nu asta e ideea. E posibil, în urma studiilor de fezabilitate, de prefezabilitate, să fie tronsoane unde solul nu permite și să ieși pe la suprafață sau cu pasaj suprateran. Ideea e să ai o rută rapidă care tranzitează orașul”, a spus Sebastian Burduja.