Invenția care te ajută să cumperi haine fără să le probezi

Invenția care te ajută să cumperi haine fără să le probeziCumpărături cu oglinda smart. Nici nu mai trebuie să probezi hainele. Sursa foto Youtube

Românii vor putea face cumpărături cu ajutorul unei oglinzi smart. Aceștia nu vor mai fi nevoiți să piardă timpul prin magazine și să probeze hainele, au spus șefii companiei AB Systems.

O companie românească specializată în etichete smart le oferă șansa clienților de a face cumpărături cu ajutorul oglinzii Smart RFID Mirror. Ei pot vedea cum le vine un articol de îmbrăcăminte fără să-l probeze.

AB Systems, companie românească producător de etichete smart, lider în ecosistemul de etichetare RFID (Radio Frequency Identification) și barcode pentru domeniul automotive, introduce în experiența de cumpărare din retail oglinda Smart RFID Mirror, ce include tehnologie RFID și Realitate Augmentată (AR).

Cumpărături cu oglinda Smart RFID Mirror

Smart RFID Mirror reprezintă interfața clientului cu soluția completă de retail ce înglobează tehnologiile momentului. Ecosistemul complet îmbină software de gestiune și utilizare, integrări cu sistemele de retail, bază de date și etichetare RFID. Investiția totală într-un sistem inteligent complet se amortizează în până la 12 luni, pentru un magazin cu o suprafață de 100 mp.

Clienții vor beneficia de: asistență pe tot parcursul procesului de cumpărare: clienții pot vedea cum le vine un articol de îmbrăcăminte și cum se potrivește cu alte articole și accesorii vestimentare; informații complete despre produs: detalii despre materiale, mărime, preț și altele, care îi ajută să ia o decizie; accelerarea procesului de cumpărare.

Cumpărături cu oglinda smart

Cumpărături cu oglinda smart. Nici nu mai trebuie să probezi hainele. Sursa foto Youtube

Alte beneficii pentru clienți

Utilizatorii pot vedea rapid dacă un produs le satisface nevoile; recomandarea altor articole în timp real: când clienții aduc un produs în fața Smart RFID Mirror, primesc recomandări pentru alte articole complementare și posibile combinații de produse; solicitarea unei alte culori sau mărimi direct din cabina de probă: clienții pot solicita unui angajat să le aducă un articol într-o altă culoare sau mărime.

Angajatul primește o alertă și aduce produsul necesar; conectivitate cu rețelele de socializare: utilizatorii pot partaja imagini cu produsele sau chiar fotografii cu ei înșiși cu hainele suprapuse pe imaginea lor, pe rețelele de socializare; informații prin e-mail: dacă clienții își introduc adresa de e-mail, aceștia primesc imagini și informații despre articolele vestimentare pe care le-au selectat sau le-au probat.

Cum funcționează RFID

RFID este un transfer wireless de date de la și către o etichetă electronică atașată unui produs, ce permite identificarea unică și rapidă a produsului respectiv. Componentele-cheie ale unui sistem RFID includ eticheta smart, hardware-ul și software-ul aferent. RFID i-ar putea convinge pe clienți să cumpere mai multe produse, potrivit Adevărul.