Meta aduce schimbări Facebook și Instagram pentru a fi similar cu TikTok

Meta aduce schimbări Facebook și Instagram pentru a fi similar cu TikTok Sursa foto: Arhiva EVZ

Meta a modificat aplicațiile Facebook și Instagram pentru a semăna mai mult cu concurentul său, TikTok. Schimbările par să semnaleze o amenințare pentru Meta venind din partea TikTok-ului.

Instagram a anunțat că de acum înainte, orice videoclip mai scurt de 15 minute va fi convertit într-un Reel. Dacă acel videoclip este postat de un cont public, va fi introdus automat în algoritmii de recomandare ai companiei pentru a fi afișat altor conturi. Instagram a lansat Reels-urile în SUA în 2020 și a fost perceput ca o copie a formatului video al TikTok. Pentru Facebook, compania își împarte fluxul în aplicațiile sale iOS și Android.

Schimbările aduse Instagram și Facebook

Zuckerberg a spus personalului Meta că se confruntă cu „concurență” din partea Tiktok în februarie, a raportat Bloomberg. „Oamenii au o mulțime de opțiuni pentru modul în care doresc să-și petreacă timpul, iar aplicațiile precum TikTok ajung să devină interesante”, a spus Zuckerberg în timpul unei întâlniri cu ceilalți angajați ai companiei.

Numărul de utilizatori Facebook a scăzut pentru prima dată în ultimul trimestru din 2021. Între timp, TikTok are mai mulți utilizatori lunar din generația Z decât Facebook și Instagram, conform unei analize din noiembrie 2021.

Ne puteți urmări și pe Google News