Experiență de coșmar. O persoană cu handicap a rămas blocată în avion timp de 95 de minute
- Dosofteea Lainici
- 12 iunie 2022, 18:45
O persoană care era în scaunul cu rotile a rămas blocată într-un avion timp de 95 de minute după ce personalul aeroportului nu a reușit să o ajute să coboare din avion.
Victoria Brignell, în vârstă de 45 de ani, a aterizat pe aeroportul Gatwick cu zborul British Airways din Malta pe 4 iunie. Fiind paralizată de la gât în jos, Brignell folosește un scaun cu rotile. Cu toate acestea, personalul de la aeroportul Gatwick nu a ajutat-o să coboare din avion.
Brignell a explicat că atunci când un avion aterizează, ea trebuie să fie ridicată de pe scaunul său din avion pe un scaun cu rotile special. „Când am aterizat la Gatwick, echipajul mi-a spus că va dura 50 de minute ca personalul să vină să mă ajute. Mai târziu, mi s-a spus că va mai dura o jumătate de oră. Personalul companiei aeriene a fost minunat. M-au tot întrebat dacă sunt bine, dacă îmi oferă ceva de băut și nu s-au oprit să își ceară scuze, deși nu a fost vina lor", a spus Brignell.
Blocată pentru 95 de minute
În cele 95 de minute, Brignell a rămas blocată într-o poziție incomodă sprijinită de perne pentru a-și susține corpul. În cele din urmă, Brignell și personalul British Airways au renunțat să mai aștepte, iar echipajul a ajutat-o să coboare din avion. „În timp ce mă îndepărtam de avion, i-am văzut pe toți pasagerii așteptând la poarta de îmbarcare care își așteptau zborul de o oră și jumătate pentru că eram blocată în avion”.
Brignell a fost însoțită în zbor de prietenul ei, Kevin Bonavia, care a spus: „Lăsarea pasagerilor cu handicap blocați este rușinos. Am fost șocată când pilotul ne-a spus prima dată că Victoria va trebui să aștepte cel puțin 50 de minute pentru asistență”.
Un caz similar
Aeroportul Gatwick și-a cerut scuze pentru incident. Un purtător de cuvânt a declarat pentru Insider: „Tratamentul primit la aeroport a fost inacceptabil. Directorul executiv și directorul de operațiuni din Gatwick i-au cerut scuze sincere Victoriei”. „Suntem profund dezamăgiți că am furnizat un serviciu slab."
Brignell a spus că acesta a fost doar al doilea zbor din viața ei. „Vreau să subliniez că acesta nu este un incident izolat”, a spus Brignell. Ea și-a amintit de cazul lui Daryl Tavernor, care a fost lăsat să aștepte timp de două ore pe aeroportul din Manchester și, în cele din urmă, a trebuit să sune poliția pentru a fi ajutat să coboare din avion, potrivit Insider.