Administrează-ți propria afacere în retailul modern cu ajutorul lui Profi!

Administrează-ți propria afacere în retailul modern cu ajutorul lui Profi!

Persoanele întreprinzătoare, dornice să pornească o afacere cu riscuri minime și cu suport deplin pe partea operațională, au ocazia să administreze magazine Profi în funcțiune, cu procese și proceduri gata implementate, prin programul Partener Profi.

Fii Partener Profi și bucură-te de beneficiile programului!

Beneficiile oferite de sistemul de tip agent Profi sunt multiple și motivante pentru viitorii Parteneri care aspiră la un business propriu și care au calități antreprenoriale dezvoltate în zona de retail.

În baza unor contracte de colaborare și cu o investiție minimă, care poate fi recuperată la finalul colaborării, Partenerii operează sub un brand puternic, cu notorietate, și urmează drumul de succes al modelului de business pe care îl aplică deja în sute de magazine Profi din toata țara.

Nu există cheltuieli legate de identificare, închirierea și amenajarea spațiului, toate investițiile fiind deja realizate la momentul preluării magazinului. De asemenea, strategia de marketing a rețelei Profi este pusă la dispoziția Partenerilor, fără a fi percepute taxe.

Pentru serviciile de management și de operare a magazinului, Profi oferă Partenerului un buget fix garantat lunar (bugetul pentru angajați), un comision lunar din vânzări și un bonus anual.

Dacă afacerea este administrată optim, persoanele implicate au posibilitatea de a prelua un alt magazin, având șansa de a se dezvolta în comunitatea lui.

„Pot spune cu toată bucuria că Profi m-a ajutat să aduc o contribuție semnificativă la dezvoltarea comunității mele și la evoluția mea, atât socială, cât și financiară. Sunt un mândru Partener cu 3 magazine în zonă rurală, iar prin șansa de a le administra împreună cu echipa pe care am construit-o personal, cu multă implicare, am reușit să mă dezvolt și să ofer servicii de calitate, venind în întâmpinarea nevoilor clienților mei. Nu a fost nevoie niciodată să îmi fac probleme de fluxul de numerar pentru aprovizionarea cu marfă, acesta fiind unul dintre numeroasele beneficii pe care sistemul Partener Profi le oferă.

Este afacerea ideală pe care mi-am dorit-o mereu pentru că am găsit soluția de a oferi locuri de muncă sigure și altor familii din comunitate.” povestește Georgiana Sterpu, Partener Profi

Un alt beneficiu oferit de sistemul Partener Profi este programul de pregătire gratuit pentru Parteneri și personalul de vânzări, dar și sistemele și aplicațiile Profi, puse permanent la dispoziția acestora pentru a avea acces la know-how-ul celui mai mare lanț de magazine alimentare din România.

„De Profi mă leagă o colaborare bazată pe încredere, care se orientează după obiective stabilite pe termen lung.

Consider că provocările sunt cele care ne ajută să ne depășim limitele, iar pentru mine pasul firesc după ce am ocupat funcția de șef de magazin Profi, a fost să devin Partener și să preiau un magazin.

Datorită suportului deplin pe partea operațională, Profi mi-a oferit instrumentele necesare nu numai pentru a înțelege cum să gestionez mai bine afacerea, dar și ce trebuie evitat. 

Administrarea unei afaceri este o sarcină complexă, necesită timp și dedicare, dar avantajele pe termen lung depășesc cu mult obstacolele întâmpinate, mai ales când ai alături un Partener ca și Profi, care te sprijină necondiționat.” spune Ana Rus, Partener Profi

În prezent, din cele 1500 de magazine ale companiei, 600 funcționează după acest model, iar din 2020, odată cu stabilirea liniilor de dezvoltare a companiei pentru următorii 5 ani, a început accelerarea Programului Partener Profi.

 

Cu peste a 1.500 de magazine în peste 650 de localități, PROFI este cel mai mare angajator privat din România.

Dacă vrei sa afli mai multe informații despre parteneriatul PROFI, trimite CV-ul tău pe adresa: vreaumagazin@profi.ro

 

Articol publicat la initiativa Profi

 

Ne puteți urmări și pe Google News