Important. Se schimbă cardurile pentru bonuri de masă. Ce trebuie să facă românii pentru a intra în posesia lor
- Antonia Hendrik
- 21 octombrie 2021, 11:21
Cardul de masă Gusto Pass este un suport electronic care permite încărcarea lunară a unei sume de bani, egală cu cea a tichetelor de masă pe care le primesc angajaţii. Este o varianta ușor de folosit şi mult mai practic.
Cardurile de bonuri de masă se schimbă, potrivit anunțului făcut de Sodexo BRS. Românii care au aceste carduri de masă fost anunțați despre schimbarea lor, totodată și despre ce vor putea face cu cele vechi în cazul în care nu au consumat toată suma.
Din octombrie, toate cardurile Gusto Pass emise vor avea o noua înfățișare și vor fi disponibile pentru totţi angajații care au avut parte de serviciile Sodexo pe parcursul ultimilor 5 ani și care urmează să îşi reînnoiască cardurile, anunţă compania.
Beneficiile tichetelor de masă electronice (card de masă)
„Acum 5 ani am lansat primul produs digital Sodexo, cardul de masă Gusto Pass, un beneficiu care încurajează o dietă sănătoasă și oferă angajaților o experiență extraordinară. Am fost primii care au adus pe piață metode inovatoare de plată mobilă, aflarea PIN-ului digital, livrarea la adresa de domiciliu în timpul pandemiei și ne asigurăm că, în continuare, beneficiarii noștri vor avea posibilitatea de a experimenta noi servicii și soluții digitale împreună cu noul design al cardului”, a declarat Manuel Fernandez Amezaga, Sodexo România.
Românii posesorii de modele vechi de carduri le pot folosi până la expirare. Suma rămasă pe cardurile vechi va fi transferată pe noul card, care va păstra același cod PIN.
„Peste un milion de utilizatori folosesc în prezent cardul de masă Gusto Pass, ceea ce ne arată interesul angajaților români pentru soluții digitale. Beneficiarii noștri se află în centrul tuturor iniţiativelor noastre, ţinem cont de părerile lor şi ne asigurăm că tranziția către noul card va fi o experiență excelentă, de la obținerea şi până la utilizarea acestuia, în cea mai mare şi mai diversificată reţea de magazine partenere”, a adăugat Manuel Fernandez Amezaga, CEO Sodexo BRS România.
Ce trebuie reținut: aplicația mobilă, portalul online MySodexo, platforma de administrare a serviciilor, site-ul companiei și aplicația 7card complet digitală, sunt elementele care definesc ecosistemul pe care Sodexo l-a construit în evoluția sa, pentru a oferi beneficiarilor confort, siguranță, un stil de viață sănătos și ușurință în utilizarea produselor.
Peste 2 milioane de consumatori şi angajatorii folosesc astăzi produsele Sodexo
Oferind cea mai mare şi mai diversificată rețea de parteneri la nivel naţional, online şi offline, Sodexo continuă să investească în extinderea acesteia și în soluții digitale pentru a răspunde nevoilor utilizatorilor săi, de a economisi timp și de a-i încuraja să adopte un stil de viață sănătos, a declarat CEO Sodexo, şi continuă: Beneficiarii noștri se află în centrul tuturor iniţiativelor noastre, ţinem cont de părerile lor şi ne asigurăm că tranziția către noul card va fi o experiență excelentă, de la obținerea şi până la utilizarea acestuia, în cea mai mare şi mai diversificată reţea de magazine partenere, a adăugat Manuel Fernandez Amezaga.