Tăriceanu aruncă bomba despre metroul Drumul Taberei

Tăriceanu aruncă bomba despre metroul Drumul Taberei

Nici nu au apucat bine să se bucure locuitorii din cartierul bucureștean de inaugurarea noii linii de metrou, că liderul ALDE a venit cu o veste șocantă.

„Magistrala M5 s-ar putea închide după alegerile locale, pentru noi lucrări”, a spus Călin Popescu Tăriceanu.

„Despre linia de metrou care s-a deschis în Drumul Taberei am aflat că au început să apară primele defecţiuni la lucrările de la staţiile de metrou. Se preconizează ca după alegeri linia de metrou să fie o perioadă închisă ca să fie remediate problemele.Avem de-a face cu siguranţa circulaţiei, sunt în pericol cetăţenii. Nici la linia de tren dintre Gara de Nord şi Aeroportul Otopeni nu sunt gata lucrările, ministrul Bode preconiza deschiderea pe 12 decembrie”, a declarat Călin Popescu Tăriceanu pentru DC NEWS, scrie Antena 3.

De altfel, o echipă de la postul de televiziune citat a călătorit pe această nouă magistrală, o lucrare în valoare de trei miliarde de euro și mult așteptată de locuitorii din Drumul Taberei.

Jurnaliștii au descoperit o serie de hibe.

Spre exemplu, la stația Eroilor 2, un tablou electric are ușa deschisă încă din ziua inaugurării și oricine poate lăsa în orice moment stația în beznă. Pe peron, altă surpriză.

“La trei zile de la inaugurare, M5 arată așa. Un panou de plastic, care ar trebui să protejeze scara rulantă s-a spart. O lucrare care a costat peste 3 miliarde de euro”.

În aceeași stație, turnichetele s-au defectat, iar muncitorii lucrează la reparaţii. Pe holurile de la Academia Militară, elemente de design au început să se desprindă de pe pereți.

La stația Parc Drumul Taberei, scara rulantă la unul din accese s-a stricat.

La stația de metrou Valea Ialomiței, plafonul este prea apropiat de podea iar persoanele foarte înalte pot avea dificultăți.

În egală măsură, timpii de așteptare sunt mari și ei: 12 minute de succedare între trenuri, în afara orelor de vârf.

Fostul director al Metrorex, Gheorghe Udriște, artizanul acestei magistrale, critică lipsurile liniei, mai ales că bucureștenii au așteptat prea mult pentru doar șapte kilometri în plus de metrou.

Cu tot cu minusuri,  M5 rămâne, probabil, și singura magistrală inaugurată pentru următorii 10 ani.

Cât despre probleme. toate au fost sesizate și Metrorex care n-a venit cu un răspuns până acum.