Bernhard Bauer: Volvo va vinde 1.000 de maşini în 2008

Bernhard Bauer: Volvo va vinde 1.000 de maşini în 2008

Producătorul suedez de automobile mizează pe dublarea vânză- rilor până în 2009 pe piaţa din România.

Potrivit şefului Volvo pentru Europa Centrală şi de Est, Bernhard Bauer, românii aleg din ce în ce mai mult maşinile premium, chiar dacă preţul acestora este dublu faţă de acela al unei maşini populare, precum Logan sau Renault.

„Strategia noastră este să ne păstrăm actuala reţea de dealeri şi chiar să o mărim, reţea prin care vom vinde anul acesta peste 750 de unităţi, iar în 2008 vom atinge, în sfârşit, ţinta de 1.000 de unităţi vândute în România“, ne-a declarat Bauer.

Acesta susţine că Volvo nu are de gând să proiecteze o maşină mai ieftină decât cele pe care le produce în prezent, în primul rând din cauză că brandul Volvo nu ar permite lansarea pe piaţă a unui model low cost. Pe segmentul de maşini premium, piaţa din România înregistrează cea mai mare creştere, de peste 45%, în comparaţie cu alte ţări din regiune.

„Volvo consideră această piaţă una cheie“, a mai spus oficialul producătorului auto. Numai în prima jumătate a acestui an, peste 500 de maşni Volvo au ajuns deja în garajele românilor, cel mai bine vândut model fiind SUV-ul XC90. Preţul unui Volvo XC90 porneşte de la 53.000 de euro şi poate ajunge la peste 60.000 de euro.

La capitolul berline, preferata românilor a fost, anul acesta, sedanul S40, al cărui preţ este cuprins între 20.000 şi 31.000 de euro, în funcţie de motorizări şi dotări.

Vedetele standului Volvo de la Salonul Internaţional Auto Bucureş ti sunt noul Volvo XC70 şi conceptul XC60, care va fi fabricat pe platforma Land Rover Freelander şi care va intra în producţie în 2008. În România, SUV-ul XC60 va ajunge spre vânzare cel mai probabil la începutul lui 2009.

Ne puteți urmări și pe Google News