Iepuraşul Playboy nu mai are clienţi

Iepuraşul Playboy nu mai are clienţi

Celebra revistă pentru bărbaţi şi postul TV ale lui Hugh Hefner nu mai au succesul de altădată.

Compania Playboy Enterprises a raportat pierderi de 3,1 milioane de dolari în primele patru luni ale acestui an, celebra revistă pentru bărbaţi şi televiziunea Playboy TV nemaiavând succesul de altădată.

În aceeaşi perioadă a anului trecut, compania a înregistrat un profit de 1,5 milioane de dolari, relatează agenţia Reuters. Însă, de la începutul lui 2008, tot mai mulţi adulţi au preferat site-urile internet, „divertismentul on-line“ fiind mai ieftin şi uneori chiar gratuit. Din acest motiv, veniturile Playboy Enterprises au fost de doar 78,5 milioane de dolari, cu 8% mai puţin decât estimaseră analiştii (85,4 milioane de dolari).

Compania se confruntă cu o schimbare fără precedent a modului în care „consumatorii accesează şi folosesc conţinutul media“, a declarat CEO-ul Playboy Enterprises, Christie Hefner, fiica lui Hugh Hefner. „Acest an va fi unul de tranziţ ie. Noi suntem încă în stadiul în care investim, iar rezultatele nu vor apărea mai devreme de sfârşitul anului“, a precizat Christie Hefner. Ea a anunţat că, pentru a atrage tot mai mulţi internauţi, angajaţii săi vor reface designul site-ului Playboy.com. În primele patru luni, şi veniturile de pe urma mediei on-line au scăzut, dar doar cu 3%, ajungând la aproximativ 15,2 milioane de dolari.

Hugh Hefner a înfiinţat Playboy Enterprises în anul 1953.

Ne puteți urmări și pe Google News