Şcoală de creaţie pentru reclame

Şcoală de creaţie pentru reclame

Câţiva dintre cei mai premiaţi directori de creaţie din agenţiile româneşti vor deveni, timp de trei luni, profesorii unei şcoli pentru 60 de cursanţi, selectaţi în funcţie de rezultatele testelor preliminare.

Programul de cursuri este primul proiect al Art Directors Club România, la iniţiativa Uniunii Agenţiilor de Publicitate din România (UAPR). Pentru o nouă generaţie Şcoala îşi propune să pună bazele pregătirii oamenilor care îşi doresc să fie creativi în agenţii de publicitate. Cursurile şcolii se adresează atât celor care deja lucrează în domeniu, cât şi studenţilor sau celor care au ca pasiune publicitatea. Profesorii de creaţie îşi vor întâlni studenţii în cadrul propriilor agenţii, dar şi în contextul seminariilor, unde se va vorbi despre idei şi concepte creative şi despre cum pot fi declinate pe cele mai importante medii de comunicare.

Printre cei care vor deveni profesori se numără Adrian Boţan (McCann Erickson), Bogdan Naumovici (Loe Burnett), Şerban Alexandrescu (Headvertising), Ema Prişcă (Graffiti BBDO), Valentin Suciu (Oddyssey) sau Octav Gheorghe (Gavrilă & Asociaţii). Ei vor preda seminarii de „strategie, poziţionare, marcă şi branding“, „concept“, „print“, „poster“, „on-line“, „campanii TV“ sau „campanii integrate“. La sfârşitul şcolii, agenţiile vor putea să angajeze tinerii creativi. Înscrierile se vor termina la 10 martie, numai candidaţii admişi urmând să achite o taxă de 500 de euro.

Ne puteți urmări și pe Google News