Șeful ProTV dezvăluie ce se va întâmpla cu Andreea Esca
- Anca Simionescu
- 5 octombrie 2015, 00:00
După doi ani la conducerea Pro TV, Aleksandras Cesnavicius, CEO Pro TV, se declară mulţumit.
Mai mult, el spune că 2014 a fost cel mai bun an pentru televiziune, cu toate că mai mult de jumătate dintre starurile Pro au fugit la concurență. „2014 s-a dovedit a fi un an bun pentru Pro TV, cu noi vedete alăturându- se portofoliului nostru puternic de celebrităţi. Lista de vedete care ne completează echipa a crescut în 2015 și va continua să crească”, anunță CEO Pro TV.
După plecarea lui Sârbu de la cârma televiziunii, mulţi oameni din media şi-au manifestat rezerva în ceea ce priveşte viitorul Pro TV. Actualul director general al postului, deţinut în România de Central European Media Enterprises, este însă sigur pe el. „PRO TV este al cincilea post de televiziune pentru care lucrez și a trebuit să mă acomodez repede cu profilul telespectatorilor români, cu particularitățile și obiceiurile lor de consum. Acestea sunt determinate de vectori similari cu cei ai celor din întreaga Europă: românii caută calitate, un mod plăcut în care să fie transmise poveștile, iar ceea ce este cel mai important pentru ei e legătură emoțională cu brand-ul TV preferat”.
Ce zice despre Andreea Esca
De departe Ştirile se numără printre produsele cu care CEO se mândreşte şi în care s-a investit cel mai mult. „În ultimii 20 de ani, Știrile PRO TV au câștigat încrederea telespectatorilor și au devenit cel mai urmărit jurnal de știri din România, păstrând ritmul cu tendinţele şi fiind întotdeauna un produs actual, obiectiv şi de încredere. Cu siguranţă, vom continua să investim în dezvoltarea acestui brand puternic.
Sunt mândru să declar că avem cea mai bună echipă de ştiri din România, care creează campanii pentru salvarea oamenilor şi pentru îmbunătăţirea societăţii, le oferă românilor interviuri cu persoane influente, prezintă poveşti de viaţă adevărate, oferă exemple, responsabilizează...”, explică Cesnavicius. Cât de sigură mai este însă poziția Andreei Esca? „Imaginea Andreei Esca este strâns legată de cea a știrilor. Timp de 20 de ani, ea a contribuit cu profesionalism şi valoare la dezvoltarea acestui program, alături de toţi colegii săi, şi va continua să facă acest lucru”, adaugă CEO ProTV.
Știrile violente rămân în grilă
Șeful Pro TV nu renunță nici la celebrele știri de la ora 17.00, chiar dacă a primit multe reclamații că sunt violente. „Ştirile de la ora 17.00 reprezintă un produs în deplină conformitate cu autorităţile de reglementare. Un post generalist trebuie să acopere o mare varietate de subiecte şi această emisiune are o poziţionare cunoscută şi acceptată de publicul din intervalul respectiv”, explică Cesnavicius.
Despre „pile”
„S-a încercat vreodată să se facă presiuni asupra dvs?”, este ultima întrebare pentru Aleksandras Cesnavicius. „Nu m-am confruntat cu o situație de acest gen. Suntem o companie mare, cu reguli şi proceduri clare de management corporativ. PRO TV este parte a grupului CME, o companie listată la bursă, iar reputația, integritatea și obiectivitatea sunt valori de bază ale activității noastre. Bussiness-ul PRO TV are la bază standarde etice ridicate și, în același timp, toleranță zero pentru corupție.