Mai mulţi clienţi RCS-RDS acuză firma că limitează dreptul de modificare a contractelor. Schimbarea unui contract cu firma de cablu sau rezilierea unuia poate deveni motivul unor bătăi de cap de neimaginat. Au păţit-o doi bucureşteni, Adrian A. şi Mihai Stănescu, cu firma RCSRDS. Primul dorea să plătească mai mult pentru o grilă de programe mai variată, iar de anul trecut se chinuieşte să o primească, iar cel de-al doilea dorea să renunţe la telefonul mobil de care nu mai avea nevoie.
Misiune aproape imposibilă, întrucât cererile pentru schimbarea sau rezilierea contractului se pot depune doar în intervalul 1-15 ale lunii.
Zeci de drumuri la casierie
La sfârşitul anului trecut, Adrian A. a mers la sediul firmei RDS-RCS, situat în Cora Pantelimon, pentru a schimba contractul, de la pachetul de programe de bază la pachetul complet. A fost anunţat că va putea beneficia de acest contract de la 1 ianuarie 2009. „Ne-a deranjat, dar ţinând cont că urma să fim plecaţi mai multe zile, am decis să aşteptăm. Când am venit din concediul de iarnă, am verificat şi nu mergeau programele extra, aşa că am sunat la relaţii cu clienţii. Aceştia mi-au spus că îmi vor da drumul la programe imediat ce achit factura pe luna în curs. Am mers iar la casierie, am stat iar la coadă, am achitat, iar când am ajuns acasă, i-am sunat pe cei de la tehnic să confirm”, povesteşte Adrian.
Pachetul promis nu a devenit funcţional, iar tânărul a fost trimis din nou la casierie pe motiv că nu a fost procesat contractul. „Evident că iar nu au rezolvat cazul, ne-am enervat şi am vrut să reziliem contractul, însă pentru că nu am avut timp să ajungem la casierie când spuneau ei că se poate am rămas cu acelaşi pachet de bază”, adaugă bucureşteanul.
După aproape 4 luni, situaţia era aceeaşi, contractul era făcut, dar nu se putea opera schimbarea. „Doamna de la birou mi-a spus că nu e treaba ei să proceseze contractul şi că oricum nu poate să opereze schimbarea decât începând cu data de 1 mai, pentru că a trecut data de 15 a lunii, până la care am fi putut modifica acest contract, pentru 1 aprilie. Firma de cablu mă plimbă de luni întregi”, se plânge Adrian A..
„Refuză să-mi suspende postul telefonic”
Mihai Stănescu a mers, la începutul lunii februarie, la un punct de lucru al RDS-RCS din zona Nicolae Grigorescu pentru a anula postul telefonic instalat anul trecut. „Persoana responsabilă cu această operaţiune, care nu purta niciun ecuson, mi-a spus că postul telefonic se poate suspenda, însă numai la sfârşitul lunii. Am solicitat explicaţii, dar mi s-a spus sec că dacă doresc suspendarea postului telefonic astea sunt regulile firmei. Am vrut să fac o sesizare scrisă, dar domnul mi-a spus că tot la el trebuie să vin cu sesizarea, pe care o va trimite la sediul central al firmei”, po vesteşte, indignat, Mihai Stănescu.
Reprezentanţii companiei RDS-RCS spun că orice reziliere se face cu 30 de zile înainte, conform contractului semnat.
„Legat de sesizarea dlui Mihai Stănescu cu privire la rezilierea unui contract RCS-RDS, abonatul a fost contactat de către colegul meu Florin Spătaru şi au stabilit că abonatul va veni în sediul central pentru reziliere”, spune Alina Leoveanu, reprezentant RCSRDS.
În sprijinul cititorilor
- În fiecare miercuri, veţi putea citi în pagina de protecţie a consumatorului poveşti ale românilor care au fost înşelaţi şi soluţii la problemele lor. Puteţi adresa întrebări şi reclama abuzuri la consumator@evz.ro.