Tot mai mulți clienți în mall-uri: Afacerile AFI, în creștere în 2014
- Departamentul Economic
- 19 noiembrie 2014, 14:54
Mall-urile care au reușit să se poziționeze bine pe piață își cresc afacerile de la an la an. Un exemplu este AFI Europe, compania care a dezvoltat și gestionează mall-urile AFI Cotroceni și AFI Palace Ploiești, și care a raportat afaceri în creștere pentru anul în curs.
Astfel, venitul operațional net al AFI Cotroceni a fost de 7,4 milioane de euro în T3 și de 22 milioane de euro în primele 9 luni ale lui 2014, ceea ce reprezintă o creștere cu 4%, în comparație cu aceleași perioade din 2013.
În baza rezultatelor înregistrate în primele nouă luni, venitul operațional net pentru 2014 este estimat să ajungă la aproximativ 30 de milioane de euro, a anunțat compania.
De asemenea, vânzările retailerilor din AFI Palace Cotroceni, cu excepția hipermarketului, au crescut cu 4,3% în T3 2014 și cu 3,7% în primele 9 luni ale anului în comparație cu aceleași perioade ale anului trecut.
La rândul său, AFI Palace Ploiești „înregistreză o îmbunătățire constantă a rezultatelor sale financiare. Valoarea activelor noastre generatoare de venit, proiectelor aflate înconstrucție și a terenurilor din portofoliu a crescut semnificativ la 670 de milioane de euro, cu o rată de ocupare medie a activelor generatoare de venit de 98% și un venit net de peste 27 de milioane de euro în primele nouă luni ale anului 2014. Ne propunem să continuăm acestă rată de dezvoltare cu noi clădiri de birouri și centre comerciale care urmează să fie construite în viitorul apropiat”, a declarat David Hay, CEO AFI Europe România.
Compania s-a implicat de asemenea în construcția de clădiri de birouri și va finaliza a treia clădire AFI Park în acest an, care va fi predată chiriașilor în luna decembrie.