Peste 1.000 de timişoreni au savurat publicitate, la Timişoara, unde evenimentul aniversar al Nopţii Devoratorilor de Publicitate a ocupat toate locurile din sala capitol, a ţinut oamenii pe scaune suplimentare şi chiar pe trepte.
Şapte ore, cât au durat proiecţiile, timişorenii au devorat sincronizat, reclame produse în ultimele trei decenii, chipsuri şi floricele de porumb. A devenit o tradiţie anuală, pentur timişoreni, să savureze evenimentul, ediţie după ediţie. Noaptea Devoratorilor de Publiciate a fost şi de această dată un spectacol care a avut loc cu casa închisă. "Timişoara este unule dintre oraşele pe care nu cred că le vom evita vreodată, dat fiind faptul că aici găsim un public rafinat, puţin critic, care nu consumă chiar orice le dai", a spus Horea Marc, reprezentantul organizatorilor. Show-ul a început sâmbătă noaptea la ora 21, şi s-a încjheiat abia duminică dimineaţa. Printre reclamele difuzate s-au regăsit şi câteva româneşti, dar şi una interzisă în Germania, care atrăgea atenţia asupra pericolului SIDA şi în care unul dintre personaje era Adolf Hitler.