Capriciu mai ieftin: Mercedes-Benz CLS preia motorizarea turbodiesel cu patru cilindri

Capriciu mai ieftin: Mercedes-Benz CLS preia motorizarea turbodiesel cu patru cilindri

După limuzina Mercedes-Benz Clasa S vine rândul primului model "coupe cu patru uşi", Mercedes-Benz CLS, să adopte un motor cu patru cilindri - în fapt, aceeaşi unitate de 2.1 litri alimentată cu motorină.

Până la urmă, dacă e bun pentru ditamai "barca" de lux, de ce n-ar fi potrivit şi cu un model de fiţe doar puţin mai mic?

Este vorba de motorul turbodiesel 2.1 CDI (204 CP), cu patru cilindri în linie, care, din prima parte a anului viitor, îşi va face apariţia nu doar în portofoliul Mercedes-Benz Clasa S (informaţie deja cunoscută), ci şi sub capota lui Mercedes-Benz CLS - modelul care a inventat, practic, segmentul "coupe cu patru uşi".

Noua versiune de bază a gamei - CLS 250 CDI - se va strădui să ofere compromisul ideal între performanţe şi eficienţă.

Oficial, "coupe-ul cu patru uşi" va fi capabil să ajungă la 100 km/h (cu start de pe loc) în 7,5 secunde şi să accelereze până la 242 de km/h.

Consumul mediu anunţat de producător se cifrează la 5,2 litră "la sută".

Mercedes-Benz CLS 250 CDI va costa, în România, 62.372 de euro cu TVA inclusă.

Ca şi în cazul limuzinei Mercedes-Benz S 250 CDI, preţul solicitat este mai mic (acum cu 3.720 de euro) decât al versiunii echipate cu un motor turbodiesel cu şase cilindri dispuşi în V.

Ne puteți urmări și pe Google News