Peste 11.000 de euro pe zi. Atât ar putea primi firma care va evalua compania Tarom

Peste 11.000 de euro pe zi. Atât ar putea primi firma care va evalua compania Tarom

Ministrul Transporturilor este dispus să plătească peste două milioane de lei (aproximativ 470.000 de euro) pentru evaluarea acţiunilor S.C.Compania Nationala de Transporturi Aeriene Române - TAROM S.A, potrivit unui anunţ de intenţie publicat pe site-ul public de licitaţii.

"Contractul de achiziţie publică are ca obiect servicii juridice, contabile, audit, comerciale, gestionare şi conexe, constând în realizarea operaţiunilor de evaluare a SC TAROM SA de către Evaluator, în vederea determinării valorii de piaţă a acţiunilor emise de către aceasta", se precizează în anunţul de intenţie publicat de Ministerul Transporturilor. Potrivit anunţului, serviciile de evaluare au fost estimate de specialiştii Ministerului Transporturilor la aproximativ 1,65 milioane de lei fără TVA, adică aproximativ 470.000 de euro. Iar, având în vedere că durata contractului va fi de 40 de zile, câştigătorii licitaţiei ar urma să încaseze aproape 11.000 de euro pe zi. Pentru banii aceştia, firma va trebui să facă un scurt istoric al Companiei, să pună dignostice juridice, a resurselor umane, să stabiliească cât de bine este organizat Taromul, dar şi să facă un raport în ceea ce priveşte situaţia economică financiară a companiei. Tarom a fost înfiinţată în 1954 Compania" a fost infiinţată la data de 18 septembrie 1954. La şase ani de la înfiinţare, TAROM opera zboruri către cele mai importante metropole europene cum ar fi Paris, Londra, Zurich sau Atena. În 1966, TAROM efectua primul zbor peste Atlantic, iar în 1974 au fost introduse zboruri regulate către New York. Dezvoltarea legăturilor aeriene oferite de către TAROM a continuat în cursul anului 1975 prin deschiderea constantă de noi rute şi destinaţii, în special spre Orientul Mijlociu: Damasc, Bagdad, Kuweit şi Aman. Alte zboruri regulate au urmat în 1978 către Singapore şi Bangkok. În cursul aceluiasi an, TAROM a inaugurat deschiderea rutelor sale către Beijing. În anul 2003, ca urmare a unui program de restructurare operaţională, cursele regulate către New York şi Beijing au fost sistate. Iniţial, capitalul social al Companiei avea urmatoarea structură: statul roman, reprezentat de Fondul Proprietăţii de Stat cu o cotă de participare de 70% şi Compania de Investiţii Financiare Muntenia cu o cotă de participare de 30%. În cursul anului 2010, structura acţionariatului s-a modificat datorită capitalizărilor suplimentare. La 31 decembrie 2010, statul român reprezentat de Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii deţinea 96,97% din capitalul social al Companiei. Principalele entităţi asociate ale companiei sunt: GlobeGround SRL, cu adresa în Sos. Bucureşti-Ploieşti, km. 16, Otopeni, Alpha Rocas SA, cu adresa în Calea Bucureştilor nr. 224 R, Otopeni, Romanian Fuelling Services SA, cu adresa în Sos. Bucureşti-Ploieşti, km. 16, sector 1, Bucuresti TAROM operează în prezent pe zborurile externe şi interne cu o flotă compusă din 26 aeronave: 2 AIRBUS A310-325, 4 AIRBUS A318-111, 4 BOEING B737-300, 4 BOEING B737-700, 3 BOEING B737-800, 7 ATR 42-500 şi 2 ATR 72-500.

TERENURI:

CLĂDIRI:

Ne puteți urmări și pe Google News