Pentru cei care nu se tem să fie sexy. Adevărul despre Dolce&Gabbana | VIDEO

Pentru cei care nu se tem să fie sexy. Adevărul despre Dolce&Gabbana | VIDEO

Un brand de lux, atât de popular în întreaga lume. Atât de popular încât mulţi nici nu mai ştiu de unde a pornit totul, important fiind doar să poarte...ceva de firmă.

Iată însă că "în spatele firmei" există lucruri care depăşesc graniţele afişării la vedere a mărcii D&G. În anul 1982, italienii Domenico Dolce şi Stefano Gabbana puneau bazele casei de moda care le reuneşte numele de familie: Dolce&Gabbana. Prima lor colectie a fost prezentata in 1985. A urmat apoi deschiderea unor showroom-uri în Milano, Tokyo, Hong Kong, New York, iar in 1989, brandul a introdus linii de lenjerie şi de beachwear, urmate apoi de prima colecţie dedicată bărbaţilor, în 1991. Brandul va introduce o linie mai accesibilă care poartă numele de D&G, astfel brandul fiind divizat între două linii: Dolce&Gabbana, haine cu semnătura designerilor, şi D&G, o linie tip retail care se adresează unei mase mai mari de consumatori. Relaţie amoroasă În timp, cei doi şi-au dedicat colecţiile atât femeilor, cât şi bărbaţilor care...nu se tem să fie sexy, după cum au declarat de-a lungul timpului designerii. De-a lungul carierei, designerii au reinterpretat anumite stereotipuri blamate de societate, dându-le un nou suflu. De exemplu, Madonna s-a "mulat" pe anumite creaţii Dolce&Gabbana, alese pentru a atrage atenţia. O mare parte din inspiraţia din spatele colecţiilor brandului este găsită în cinematografie, având muze precum Sophia Loren sau Gina Lollobrigida. Item-uri precum corsetul din satin, ciorapii din plasă, ciorapi cu portjartier sau lenjeria tip baby-doll au fost reinterpretate şi propuse într-o formă classy, cu un accent glam. Desigur, mai ales lumea modei nu putea rata "bârfele" despre homosexualitatea celor doi. În afara de colaborarea profesională ître cei doi s-a înfiripat şi o...relaţie amoroasă, care a durat mai bine de 20 de ani. La începutul anului 2005 cuplul s-a destrămat, dar relaţia profesională a rămas. Extindere profitabilă Domenico Dolce şi Stefano Gabbana au decis să închidă linia D&G. Mişcrea este cauzată de criza financiară, şi de faptul că linia tinerească D&G avea preţuri doar sensibil mai mici faţă de linia principală, Dolce&Gabbana. În vremuri de criză, marile branduri iau măsuri drastice, iar pentru Domenico şi Stefano Gabbana, închiderea liniei D&G nu a fost o decizie luată cu uşurinţă. În trecut, brandul italian a avut numeroase probleme cu fiscul şi cu creditorii, iar închiderea liniei tinereşti D&G a fost luată ca o masură de întărire a liniei principale, Dolce&Gabbana. Conform analiştilor, se pare că cele doua linii se canibalizau, întrucât diferenţa de preţ dintre ele era sensibilă. Decizia de închidere i-a surprins pe mulţi, în special că D&G mergea foarte bine în Asia şi Rusia. O provocare a celor doi designeri a constituit-o şi continuă să o constituie fulminanta apariţie în revista Prestige, numărul din Hong Kong pe luna noiembrie 2011. Imagini realizate de către celebrul fotograf "de modă şi la modă" Giuliano Bekor, într-o locaţie superbă - The China Club, Beijing/China, şi un "decor" considerat de unele voci drept "şic, scandalos, extravagant" (respectiv, în jurul celor doi designeri "se învârt" bărbaţi asiatici, îmbrăcaţi cu stil şi dezbrăcaţi la fel). Noua colecţie toamnă/iarnă 2012-2013 Dolce&Gabbana le are în centrul atenţiei pe Monica Bellucci şi modelele Bianca Balti şi Bianca Brandolini, într-un pictorial minunat. Giampaolo Sgura este fotograful care a realizat această şedinţă foto, iar rezultatul este unul uluitor. Cei doi designeri nu vor să se predea vremurilor tot mai austere, intenţionând o extindere cât mai...profitabilă pe tărâm asiatic. Într-un final, scopul Dolce&Gabbana, una dintre cele mai de succes case de modă din lume, este să le ofere tuturor clienţilor o eleganţă confortabilă. Şi, după cum spunea cântăreţul Ricky Martin, "în lumea complicată a show-ului, până şi asumarea orientării sexuale e o chestiune de marketing"! <iframe width="630" height="315" src="http://www.youtube.com/embed/yRAAuLTalcI" frameborder="0" allowfullscreen></iframe> <iframe width="630" height="315" src="http://www.youtube.com/embed/0gVHQ60SZ3o" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>