Topul retailerilor. Reţeaua de magazine cu cele mai mai vânzări din România

Topul retailerilor. Reţeaua de magazine cu cele mai mai vânzări din România

Fiecare dintre noi ne facem cumpărăturile la cel puţin unul dintre marile lanţuri de magazine. Însă care dintre ele îi convinge cel mai eficient pe români să-şi cheltuiască banii la ei?

Nemţii de la Kaufland au înregistrat, anul trecut, cele mai mari vânzări comparativ cu celelalte reţele de retail, potrivit estimărilor realizate de "Ziarul Financiar". Astfel, Kaufland a realizat, în 2011, o cifră de afaceri de 1,35 miliarde de euro, în creştere cu peste 20% faţă de anul 2010, conform estimărilor ZF.

Mai mult, Kaufland l-a depăşit, în 2011, pe liderul retailului din România din 1996 încoace, Metro Cash&Carry, care a avut anul trecut afaceri de 1,06 miliarde de euro, în scădere faţă de anul anterior.

Carrefour, al treilea mare retailer din ţară, a reuşit anul trecut să-şi crească vânzările cu aproximativ 5%, până la 1,18 miliarde de euro, în urma deschiderii a încă 30 de magazine.

Kaufland a mizat în strategia sa pe deschiderea de noi magazine, între 2009 şi 2011 reuşind aproape să-şi dubleze re¬ţeaua de magazine, până la 71 de unităţi, mai menţionează ZF.

Ne puteți urmări și pe Google News